Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä toivon kuolemaa teille, jotka toivotte, että mun lapsi ei olisi syntynyt ;)

Vierailija
20.03.2010 |

Silmä silmästä.



Varokaa vaan, joku päivä saattaa meteori pudota päähänne. Se on sitten tervehdys minulta! :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsettomuushoitoihin turvautuneet naiset ovat ihan skitsoja.



Mullakin on yksi kaveri, jonka suhtautuminen mun luomuraskauteeni oli ihan sairasta. Ko. kaveri käy lapsettomuushoidoissa itse.

Vierailija
2/2 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten aina silloin tällöin tulee mieleen että lapsettomuushoitoihin turvautuneet naiset ovat ihan skitsoja. Mullakin on yksi kaveri, jonka suhtautuminen mun luomuraskauteeni oli ihan sairasta. Ko. kaveri käy lapsettomuushoidoissa itse."



Niinpä! Lapsettomuudelle on aina joku syy! Vaikkei sitä haluta hyväksyä.



Olen yliempaattinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla