Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä toivon kuolemaa teille, jotka toivotte, että mun lapsi ei olisi syntynyt ;)
20.03.2010 |
Silmä silmästä.
Varokaa vaan, joku päivä saattaa meteori pudota päähänne. Se on sitten tervehdys minulta! :D
Kommentit (2)
"Miten aina silloin tällöin tulee mieleen että lapsettomuushoitoihin turvautuneet naiset ovat ihan skitsoja. Mullakin on yksi kaveri, jonka suhtautuminen mun luomuraskauteeni oli ihan sairasta. Ko. kaveri käy lapsettomuushoidoissa itse."
Niinpä! Lapsettomuudelle on aina joku syy! Vaikkei sitä haluta hyväksyä.
Olen yliempaattinen ihminen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että lapsettomuushoitoihin turvautuneet naiset ovat ihan skitsoja.
Mullakin on yksi kaveri, jonka suhtautuminen mun luomuraskauteeni oli ihan sairasta. Ko. kaveri käy lapsettomuushoidoissa itse.