Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pesette vessaharjanne?

Vierailija
19.03.2010 |

Ja miten usein pesette? Ja miten usein vaihdatte harjan uuteen vai ettekö vaihda?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjan pöntön sisäreunaan, en muuten pese

vaihdan n kerran vuodessa

Vierailija
2/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan wc-harjan aina kakkaisten bodien ja muiden kakkavaatteiden kanssa noin kerran viikossa pyykkikoneeseen. Puhdasta tulee. Enpä muista milloin olisin ostanut uuden. Tuo näyttää edelleen uudelta, taitaa olla jotain n. 7 v. vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä se samalla huuhtoutuu, kun sitä käyttää.

Vierailija
4/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kerran viikossa bideellä ja vaihdan harjan noin 2 kk välein.

Vierailija
5/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten hammasharjoja. Eihän niitäkään erikseen pestä.

Vierailija
6/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulis mieleenkään pestä harjaa pesukoneessa saatikka käsin. Harjan uusin noin 3kk välein.

Vierailija
7/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan wc-harjan aina kakkaisten bodien ja muiden kakkavaatteiden kanssa noin kerran viikossa pyykkikoneeseen. Puhdasta tulee. Enpä muista milloin olisin ostanut uuden. Tuo näyttää edelleen uudelta, taitaa olla jotain n. 7 v. vanha.

Vierailija
8/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneessa

Vierailija
9/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ala-osastossa.

Vierailija
10/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ala-osastossa.

Vierailija
11/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten. Kloriittia kaadan silloin tällöin sinne kuppiin jossa se harja seisoo. ostaako joku ihan oikeesti uusia harjoja aivan alvariinsa? Miksi?

Vierailija
12/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytetä pönttöharjaa kuin tosi harvoin ettei se likaantuisi. Pönttö onkin sitten sen näköinen...

Vierailija
13/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessaharjan käytön jälkeen huolellisesti. On ihan valkoinen ja puhtaan näköinen, eipä ole tullut mieleenkään vaihtaa. Tuo on ollut mulla ainakin vuodesta 2003, toinen talon vessaharjoista tuli talon mukana.

Vierailija
14/22 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liotan sangossa vedessä ja klooripitoisessa puhdistusaineessa.

Vierailija
15/22 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vain huuhtelen pesun jälkeen, joskus jätän pestyyn vessanpöttöön likoomaan ja heitän päälle Tolua, antaa olla muutaman tunnin ja huuhtasu.

Vierailija
16/22 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten. Kloriittia kaadan silloin tällöin sinne kuppiin jossa se harja seisoo. ostaako joku ihan oikeesti uusia harjoja aivan alvariinsa? Miksi?

Viimeksi panostin ja hankin sellaisen vaihtopää vessaharjan, vielä en ole sitä päätä vaihtanut, vasta sitten kun se on kulunut.

Vierailija
17/22 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineella kun pesee pöntön viikoittain, niin ei se kovin likaiseksi ehdi. Pesuaine pesee samalla harjankin puhtaaksi, joka pesun jälkeen huuhdon käsisuihkulla harjan pikaisesti.

Ihan on valkoinen ja puhdas, vaikka käytän sitä viikottain, tuo tämän hetkinen on 3 vuotta vanha, ostin kun tähän taloon muutettiin.

Vierailija
18/22 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen väliäkään, jos ei nuole sitä harjaa eikä ui wc-pöntössä, mutta mua kyllä häiritsee ajatus bakteerisesta wc-harjasta, ja siksi desinfioin harjan välillä kloriitilla.

Vierailija
19/22 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potan kans sinne alaosastoon ja normiastiat yläosastoon kun olin kylässä. Hänellä on hygieniapassi joten en alkanut väittelee asiasta mut eipä enää siellä mulle ruoka maittanut...

Vierailija
20/22 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Ehkä olit siellä liian usein syömässä? Ei mutta, tuohan olisikin loistava kikka karkoittaa eräs ei-toivottu vieraani, joka tuppautuu lastensa kanssa meille silloin tällöin täysihoitoon. Ei vaan taida pokka pitää.