Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Lapsiveden määrä,
19.03.2010 |
miten tutkitaan, onko lapsivettä liikaa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin mun kohdalla yksityisellä ei lääkäri huomannut mitään ihmeellistä 1,5 viikkoa ennenkuin lapsivedet menivät kertaheitolla (rv33)..ja sitä vettä oli PALJON.
Meillä syynä se ettei vauva ollut voinut niellä lapsivettä (hengitystiet tukossa), jolloin vettä oli liikaa...
Alue: Aihe vapaa
runsas lapsiveden määrä voi olla merkki esim. sokeriongelmista, vauvan suolisto-ongelmista, istukan toimintahäiriöstä...