Reimatec- kysymys...
Kovasti tahtoisin meidän neidille sellaisen Reimatec-haalarin, jossa on turkooseja, oransseja ja ruskeita raitoja. Olisiko kenelläkään tieota kuosin nimestä tai jopa ehkä mistä niitä voisi saada?! Huutiskin on niin täynnä reimaa että vaikea löytää ilman kuosin nimeä...
Kommentit (13)
Se puku joka mulla olisi tulossa myyntiin on 98 eli varmasti liian iso vielä ensi talvena tytöllesi.
Oma kuopukseni on nyt 9 kk, ja olen ostanut hänelle ensi talveksi 86-kokoiset toppapuvun, tosin 2-osaisen. Reimatec on aika väljää mitoitusta, joten varmasti tytöllesi 86 on ensi talvena hyvä. Jopa 80 saattaisi mennä, ellei tyttösi ole kovin isokokoinen. Nuorempi poikani on nyt 9kk iässä 75 cm pitkä, aika isokokoinen. Muistelisin että esikoinen käytti 86-kokoista Reimatec-haalaria vielä 2 vuotiaana, eikä hänkään ole mikään ihan pienemmästä päästä.
Tuo 98 kokoinen menee pojalle vielä nipin napin, vaikka poika on jo 104 cm pitkä.
t. se jolla oli puku myynnissä
http://www.huuto.net/kohteet/uusi-reimatec-valikausihaalari/132265696
Mä en kyllä tytölle tuota ostaisi, mutta makunsa kullakin! :)
*reima* AND *rusk* AND *orans* AND *XX*
XX= se koko jota etsit. Copypasteta toi litania ja hae sillä, voi löytyä. Tuskin tosiaan monikaan muistaa sen värin "nimeä", itse en ainakaan muista yhtäkään meidän reimatecien nimistä!!!
viime keväänä sen ostin! Mitä kokoa haet?
ensi talveksi ajattelin, eli olisko 86/92cm?! Esikoinen kyseessä niin en osaa oikein arvioida...Onko sulla muuten vk-haalari? Kun tuo huutonetissä myytävä oli sellainen...
En oikein edes tajua tuota vk/toppahaalari asiaa. Millä asteilla käytetään vk:ta, millä toppaa? Vai meneekö ensin pelkkä vk, sitten vk+villapuku, sitten toppis, sitten toppis+ villapuku??
Kiitos teille muillekkin vinkanneille! Oli juurikin tuo puku, minkä "en pukisi tytölle"- vastaaja linkitti :)
Toisessa raidat erisävyisiä sinisiä ja toisessa lime, pinkki ja lila muistaakseni. Kaikki tosi hyvännäköisiä kyllä. Meillä on kevääksi tuon sarjan takki. Ihana sekin!
Mielestäni tuo raitakuosi on niin ihana. Haalareissa kun tuntuu olevan niin dominoiva se "vauhtiviivat olkapäillä"- tyyli, tai sitten yläosassa printti- alaosa yksivärinen. Yhdellä pojalla olen tosiaan nähnyt tätä kuosia olevan haalarin ja ihastuin kyllä täysin.
Molo-kidsilla ihania kuoseja, Reima tainnut tuon raitakuosin sieltä kopioidakin ;).
Mololla myös tähti-kuosia ym. vähän erikoisempaa tähän perustarjontaan verrattuna.
Molo-kidsilla ihania kuoseja, Reima tainnut tuon raitakuosin sieltä kopioidakin ;).
Mololla myös tähti-kuosia ym. vähän erikoisempaa tähän perustarjontaan verrattuna.
http://www.punavuorenpeikko.fi/nettikauppa/molo-kids-sibiria-baby-haala…
Mutta ei tuota voi talvella pitää. Kangas ei myöskään ole paksuinta reimateciä, joten konttaavalla tai muuten möyryävällä ei kestä.
Meillä on tuo haalari koossa 74, mutta ei ole myynnissä, vaan säilytyksessä seuraavalla.
http://www.huuto.net/kohteet/reimatec-larix-haalari-tytolle-koko-98-uus…
Jos lapsi on nyt 8 kk, niin kevääksi/syksyksi sopiva koko on 74 tai 80. Talvihaalari tuo ei ole.
näitä paria, jotka neuvoivat haalareiden käyttötarkoitus ja -koko hommeleissa! Juups tuo 98 saattaa olla hitusen iso. Kun ei tuo tyttökään ole mitenkään iso pituussuunnassa. Toivottavasti haalarisi löytää hyvän uuden kodin :)
Toisessa raidat erisävyisiä sinisiä ja toisessa lime, pinkki ja lila muistaakseni. Kaikki tosi hyvännäköisiä kyllä. Meillä on kevääksi tuon sarjan takki. Ihana sekin!
Kyllä kai kaikilla tuntemillani lapsilla on sekä nk. välikausivaatteita että myös toppavaatteet. Kun varsinainen vaate ei riitä, lisätään alle lämmikettä.
Meillä myös käytetään vanhoja "ei enää niin lämpimiä toppavaatteita" välikautena. Täällä pohjoisessa noiden vaatteiden kanssa saa välillä kikkailla todenteollakin. Tänäänkin oli aamulla pakkasta -12 ja kolmen maissa kun hain lapset päiväkodista oli +2 astetta.