Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin täynnä pyhää vihaa meidän kiinteistöhuoltoyhtiöön!!!!

Vierailija
19.03.2010 |

Jumalauta äsken meni traktori, auras keskelle parkkiksia väylän,Ihan ok. Mutta kaikki parkkipaikat olis nyt kerrankin ollut tyhjiä (melkein) ja ei, niitä ei voi aurata. Sen sijaan, ylennsä torstaina tulee oveen lappu, että autot SIIRRETTÄVÄ pois parkkikselta, että ne päästään auraamaan klo 8. Ikinä ei tulla ennen 12 ja kaiken huipuksi, tämä on vvo:n talo, ja heidän järjestyssäännöissään lukee, ettÄ asukkaiden on ITSE hoidettava parkkipaikat! Miksi nää sitten tulee, eikä mitään tapahdu? Itse olen pitänyt autoani vieraspaikalla jo kuukauden, koska omasta ruudustani en pääse pois, puolen metrin jään takia...AAAAARGGGGHHHHH....kittos kun sain purkautua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on töissä kiinteistöfirmassa ja tuntityöntekijänä. Työnjohtaja opastaa ja käskee miten auralla ajetaan, yhtään ylimääräistä ei saa tehdä. Joskus mies sanoo että voi vida kun olis ollut helppo tehdä joku homma hyvin, mut ei saa käyttää omaa järkeä kun pomo sit huutaa.

Sitten asukkaat ihmettelevät kun homma hutaisemalla tehty. Kannttaa soittaa yhtiöön ja kysyä syytä...harvoin se on sen auraajan syy vaan ylemmällä taholla

Vierailija
2/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tehdä jotain???

Lapio käteen ja tekemään ne oman ruudun lumityöt!

Vierailija
4/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse on pikkiriikkisestä parkkiruudusta :D

Vierailija
5/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei kuulu parkkipaikkojen auraus taloyhtiölle,vetävät ainoastaan väylät. Itse lapioidaan omat ruudut ja naapurin jos naapurin paikka tyhjä (helpottaa omaan autoon menemistä),ei ole musta iso homma vaikka sitä lunta on nyt tullutkin joka tuutista. Enemmän mua harmittaa kun eivät hoida sisäpihoja,pääsyä saunalle,pyykkitupaa,hiekotukset,kaivojen avaukset ym ym

Vierailija
6/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et pysty kolmentoista neliömetrin parkkiruutuasi itse kolaamaan, olet avuton.

T. mies keski-Suomesta.

Vierailija
7/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen olet silloin kun jotain todella ikävää tapahtuu?

Vierailija
8/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran sanotaan, että siirtäkää autonne, toki siirrän, vaikka mitään ei tapahdu. Soitin juu huoltoyhtiöön. Ja tuota parkkipaikkaa(kuten muitakaan) ei ole aurattu koko talvena. Kukaan ei enää edes tiedä missä kenenkin paikka on, kolme paikkaa on puolen metrin lumihangen alla. ap

Vierailija
9/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen olet silloin kun jotain todella ikävää tapahtuu?

Vierailija
10/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on mahdollista, että joku ei voi käyttää parkkiruutuaan, kun ei viitsi yhtään itse kolata?

PS: aika useinkin niiden huoltoyhtiöiden kanssa on tehty tarkka sopimus siitä, koska saa aurata ja minkä osan parkkialueesta. Jos sopimuksen mukaan koko parkkis putsataan vain kerran viikossa tai muutoin erikseen sovittuina aikoina, niin miksi ihmeessä aura kolaisi koko parkkiksen joka kerta tai eri aikaan, kun on aikatauluun varattu? Se vie aika lailla enemmän aikaa ja silloin jäisi moni muu homma hoitamatta.

Vierailija
11/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtiöstä on tosi jaljon ikävää kokemusta meilläkin. Kun esim asunnosta menee jotakin rikki, alkaa kolmannen asteen kuulustelut tarkoituksena saada korjauskustannukset asukkaan maksettavaksi. Kun eivät siinä onnistu, voi mennä kuukausia ennen kuin saa korjaajan paikalle.

Vierailija
12/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko huoltoyhtiö

Menimme naimisiin puoli vuotta sitten ja edelleen postilaatikossa on väärä nimi. En ole soittanut kuin n. 7 kertaa.... ap