Läskit pitäisi poistaa yhteiskunnasta, tulee kalliiksi hoitaa heitä!
Kommentit (7)
vasta kalliiksi yhteiskunnalle tulevatkin, kun heitä sitten hoidetaan vuosikausia lopun antaessa odottaa itseään.
Läskit taas kuolevat suht nuorena eivätkä vie niin paljoa verorahojamme.
anorektikot, röökaajat, alkoholin suurkuluttajat. Sekä himokuntoilijat joitten kaikenvaivan nivel- ja muita rasitusvaivoja hoidetaan yhteiskunnan varoista. Myös kaikenmaailman muut kekkulit jotka omalla toiminnallaan vahingoittavat itse itseään tulisi poistaa, tai ainakin jättää hoitamatta. Itsarikandidaatit, kolareissa vahingoittuneista ne jotka ovat aiheuttaneet kolarit, punaisia valoja päin kävelijät ,jotka jäävät auton alle jne.!!
Käyn töissä, maksan veroa jne. No, keksin kun painan enemmän kun naapuri, jonka vieressä istun bussissa ja tämän takia bussi kuluttaa enemmän polttoainetta mutta muuta kulua mitä musta tulee, en tiedä.
eikä minua tarvi hoitaa, itse kyllä tarvit jotain hoitoa, ja pikaisesti..
valtio pyrkii poistamaan läskit "elintarvikealan lakoilla". Ettekö ole muut tätä tajunneet? Pian seuraa farmaseuttien lakko, ja kesän alussa on luvassa hoitajien pienimuotoinen työtaistelu. Näin eliminoidaan kelvottomat yksilöt yhteiskunnasta.
tästä yhteiskunnasta. BMI on 22 mutta kaikkia pitkäaikaissairauksia on niin paljon, että oon varmasti kuormittanut julkista järjestelmäämme sadoilla tuhansilla euroilla. Koska en muutenkaan erityisesti välittäisi elää, tässä olis kaikille osapuolille kätevä ratkaisu.
jälkeenjääneitä, etteivät kykene tämän lahjakkaampaan provoon.