Satuhäät: Kyllä on ihan samasta puusta veistetty morsian, sulhanen ja kummankin anopit...
Huh heijaa taas mitä meininkiä... sulhanen toiminut stripparina seurakuntaopistossa opiskellessaan jne.... Miehellä hame omissa häissään.
Kommentit (34)
Kaikki vaan puhuu sulhosta... No naiset puhuu. Mut mites morsio, kaunis puku ainakin ja kampaus oli nätti!
miten se nainen oli sen ekan lapsen saanut, kun oletti että vauva tulee joskus puolenvuoden päästä? ihan hyvät häät ja pari ok.
paitsi ne syyläluomet.
osaako joku vastata tähän lapsenteko kysymykseen?
Anopit olin ihan samaa maata. Morsian oli kaunis ja fiksun tuntuinen. Tupakasta miinusta, mutta kukapa meistä täydellinen olisi?
Ja kyllähän viesteissä kovasti kehuttiinkin sulhasta, jakoi mielipiteitä aikalailla. Itse pidin kovasti. Mut kieltämättä oon nähny parempia perseitä :) mut toisaalta sen piti pitää jalat yhdessä ettei mitään vilku ja sillon perse ei näytä muhkeimmalta :D
Oikea "SPURGUJENGI" ! Vai ONKO JOKU ERIMIELTÄ(?)
kasvoissa, 2kpl, otsassa ja toinen nenässä.
varsinkaan kun toisella on jo lapsi.
Puoli vuotta on lyhyt aika.
Oikea "SPURGUJENGI" ! Vai ONKO JOKU ERIMIELTÄ(?)
Tavallisten ihmisten häitähän tuossa kuvataankin..ei vain kauniiden ja rikkaiden!
Ei sillä, minusta eilinen pari oli ihana. Komea mies, ei mikään neiti ja kaunis morsian. Oli aivan upea hääpuvussaan.
Kamalaa jos teitä häiritsi syylä tms. jota itse en kyllä hoksannut..ja jos olisi ollutkin niin saako niitä raskaana ollessa poistattaa? En tiedä..ja kaikki te Miss Suomet siellä jotka arvostelette siellä niin omat hääkuvat vain esiin..kyllä varmasti löytyy jokaisella parilla rumaa hääpukua, sulhanen on saanut finnin poskeen tms..
Eikö monikaan käytä ehkäisyä? Luottavaista toimintaa jos alusta asti uskaltaa ilman kumia vedellä lähes tuntematonta ihmisitä. Tautiriski haloo. Myös aika reipasta touhua anopeillakin. Yhteisiä baari-iltoja lastensa kanssa;)
Oli ihan pakko katsoa vielä netistä. Ehtii vielä katsoa Yle arena sivuilta pari päivää...
Oli tosi tutun näköinen se morsian, onkohan ollut esim Levillä töissä?
http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2009_parit/pauliina_antti/kuvagal…
noi kaks viimeistä kuvaa, äijä todisti jutun oikeaksi :D