Riittääkö 30 kpl
Oxamin 15mg tabletteja riistämään itseltä hengen. Tietääkö kukaan
Kommentit (16)
niin niitä lääkkeitä ei anneta sulle kuin pari kerrallaan jatkossa.
Onnenapila Ry ylläpitää valtakunnallista auttavaa puhelinta.
Tavoitat meidät 24 h vuorokaudessa numerosta:
+358 50 9128831
päivystyksestä, niiltä vois löytyä oikeaa tietoa =)
Onnenapila Ry ylläpitää valtakunnallista auttavaa puhelinta. Tavoitat meidät 24 h vuorokaudessa numerosta: +358 50 9128831
ei elämällä ole enää mitään annettavaa. Olen menettänyt kaiken ja itsari on ainoo vaihtoehto
ap
Voimia sulle ap. Tuntuuko sinusta että haluat kuolla vai että et halua elää?
T:Vakavasta masennuksesta lääkityksellä parantunut, joka ennen mietti itsaria joka päivä ja silloin tuntui että se on ainoa vaihtoehto. Hae apua, usko pois, se auttaa!
en haluu elää enää
ap
Ja lomaa omasta elämästä. Itse olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä ja sain itseni pois omasta elämästäni kun pääsin sairaalaan siksi aikaa kun pahin oli ohi. Minäkään en halunnut elää. Kuolema ei sinällään kiinnostanut mutta elämä oli niin rankkaa että sitä en jaksanut. Kirjoitan kohta lisää.
Mene päivystykseen ja kerro että et enää jaksa. Jos et pysty menemään päivystykseen niin käy nukkumaan hetkeksi. Jos et pysty nukkumaan niin avaa televisio ja katso sitä. Katsomisesta ei tule tod näk mitään, mutta ole katsovinasi. Tarvitset nyt aikaa.
se kappale, josta pidit ennen kuin kaikki lakkasi kiinnostamasta.
edes väsyneeks.. Viinalla saat hengen pois helpommin muuta en silti suosittele..
Kyllä elämästä aina jotain elämisen arvoista löytyy vaikka nyt just ei siltä tuntuiskaan!!! Usko vaan, mä tiiä mistä puhun!! Nimim. muutama itsariyritys takana ja ei yhtään edessä TOIVOTTAVASTI!
ja keskustella puolisoni kanssa
ap
moni ottaa tuon määrän ja nukkuu vaan pari päivää. Voithan tietty kokeilla. Sittenhän sen tietää!!