Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt menee hermot Huutikseen. Mä en viitti enää myydä siellä mitään!

Vierailija
18.03.2010 |

Tässä kuussa raha olisi todella tullut tarpeeseen ja nyt jääkaapissa on ruokaa ensi viikon alkuun ja seuraavan kerran rahaa tulee 1. päivä ensi kuuta. Lapsia ei onneksi ole, mutta kyllä nyt hemmetti aikuistenkin pitää jotain syödä.

Ja turha alkaa valittamaan, että mikset säästä. Olen odottanut nyt Kelan päätöstä työmarkkina rahoista kohta kuukauden (jäin yli kuukausi sitten työttömäksi) ja kaiken lisäksi tässä kuussa meni kahteen antibiootti kuuriin ihan tarpeeksi rahaa, kiitos tumpelon terkka-aseman lääkärin, joka antoi liian miedot lääkkeet poskiontelotulehdukseen. Sossusta sain tässä kuussa sen verta, että vuokran sain maksettua + vähän ruokaa.

Ajattelinpa sitten laittaa pitkän tauon jälkeen Huutikseen myyntiin jotain (mulla on tunnukset, mutta olen pitänyt pari kuukautta hiljaiseloa, koska ei ole ollut mitään myytävää ym.) ja kappas: kolmen viikon huuto saldo: NOLLA. Onko toi ihan kuollut paikka tätä nykyään vai missä mättää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikausivaatteita lapsille, ym. Mä olen ainakin ostanut paljon vaatteita lapsille viime päivinä (kuravaatteita, välikausivaatteita, kivoja sisävaatteitakin). Itselleni ostin uuden laukun jenkeissä asuvalta ulkosuomalaiselta.

Vierailija
2/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään ole velvollisuutta ostaa sun vanhoja kamojasi että sinä saat rahaa. Toiset näköjään osaavat säästää sua paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa raha olisi todella tullut tarpeeseen ja nyt jääkaapissa on ruokaa ensi viikon alkuun ja seuraavan kerran rahaa tulee 1. päivä ensi kuuta. Lapsia ei onneksi ole, mutta kyllä nyt hemmetti aikuistenkin pitää jotain syödä.

Ja turha alkaa valittamaan, että mikset säästä. Olen odottanut nyt Kelan päätöstä työmarkkina rahoista kohta kuukauden (jäin yli kuukausi sitten työttömäksi) ja kaiken lisäksi tässä kuussa meni kahteen antibiootti kuuriin ihan tarpeeksi rahaa, kiitos tumpelon terkka-aseman lääkärin, joka antoi liian miedot lääkkeet poskiontelotulehdukseen. Sossusta sain tässä kuussa sen verta, että vuokran sain maksettua + vähän ruokaa.

Ajattelinpa sitten laittaa pitkän tauon jälkeen Huutikseen myyntiin jotain (mulla on tunnukset, mutta olen pitänyt pari kuukautta hiljaiseloa, koska ei ole ollut mitään myytävää ym.) ja kappas: kolmen viikon huuto saldo: NOLLA. Onko toi ihan kuollut paikka tätä nykyään vai missä mättää?

Vierailija
4/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa oli juuri kohteet auki (käytettyjä lastenvaatteita, ei merkkivaatteita). Saldo 110 euroa.

Vierailija
5/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarat kirppikselle myyntiin, siellä ostetaan vaikka hajuvesinäytepullotkin (olen myynyt ja hyvin kelpasivat!).

Vierailija
6/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules sinä välkky! Kaikilla EI ole mahdollista säästää. Palkka oli muutenkin pieni ja vuokran + bensojen jälkeen rahaa ei jäänyt turhia. Auto on pakko olla, täällä menee nihkeesti busseja.

Ja kummastippas täällä saa aina lukea, jos joku valittaa persaukisuutta, että LAITA HUUTIKSEEN kamoja myyntiin. Eli miksei siis nytkin?

Kuten sanoin, lapsia ei ole (ja turha ihmetellä, mitä lapseton tekee täällä. Itse asiassa olen äiti, pienen enkelin äiti).

Yritin myydä laidasta laitaan (paitsi lasten tarvikkeita ja -vaatteita). Kirjoja, astioita, naisten vaatteita, leffoja, pelejä ym. ym. Mutta ei niin, ei.

Kirppis ei nyt auta. Enkä kyllä suostu enää kuskaamaan sinne mitään. Syksyllä oli pöytä ja pöytämaksun jälkeen (50 euroa kaks viikkoa) käteen jäi -10 euroa eli jäin miinukselle + pöydästä varastettiin muutama vaate, missä oli hälytin.

Vierailija
7/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla sulkeutui yli 300 e edestä. Eilen laitoin kohteita myyntiin ja melkein kaikissa on huutoja. Ihan perusvaatteet ei tunnu menevän kaupaksi, siis lasten vaatteissa. Aikuisten vaatteissa näköjään menee perusvaatteetkin, h&m yms. Jos ei ole lasten vaatteet uusinta uutta ja merkkikamaa niin ei kukaan ota ilmaiseksikaan. mullakin myynnissä iso paketti alkaen muutaman euron. sisältää ehkä jotain 30-40 ehjää ja tahratonta vaatetta sekä merkkivälikausiasun mut ei ole uusimmasta mallistosta niin ei mene kaupaksi, ainakaan heti.

Vierailija
8/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynti monta sataa pelkästään viime viikolta. Lasten vaatteita.Ei ole kuollutta.

Vierailija
9/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy paljonkaan, mutta ne kohteet, mitä itse huudan, ovat aivan kuolleita. Samat tavarat, jotka ennen menivät kuumille kiville ja niista sai kilpailla, jäävät täysin ilman huutoja uudelleen ja uudelleen. Ero on ihan selvä, eli sivutolkulla eri kohteissa lukee näkyy "ei huutoja", ja ne mitä menee, menee todella alihintaan, eli korkeintaan yksi huutaja vaikka hintaa on pudotettu jo moneen kertaan. Myös muutama lähiaikoina itse myymäni kohde on kokenut saman, eli menivät kaupaksi vasta toisella kerralla, ja hinta nousi tasan sen yhden minimikorotuksen...eli euron. Jo 5e minimikorotus jättää kaikki huutajat pois, ja parhaiten käyvät kaupaksi ne esim. huonekalut, joiden lähtöhinta on 0e ja ei hintavarausta...Siinä voi joutua myymään kalliin huonekalun 2 eurolla, eli pitää päättää, haluaako tavarasta eroon ilmaiseksi vai ei.

En osta enkä myy vaatteita, vaan ihan perustavaraa, huonekaluja, harrastustarvikkeita, suomi-designia ja retroa, joitakin lastentavaroita jne. Ei käy kauppa.

Vierailija
10/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laki pätee Huutiksessakin. En mä ainakaan alkaisi ostaa mitään kirjoja ja maksaa isoja postikuluja kun kirjoja saa lainata ilmaiseksi kirjastosta tai ostaa divarista pikkurahalla...

Vierailija
11/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap juuri sanoi, että hänellä ei ole lapsia.

en oikeen jaksa uskoa, että siellä niin kovaseti muut tuotteet liikkuu kuin hyväkuntoiset lastenvaatteet. Tsukin ap:lla lastenvaaatteitakaan on jos ei ole lapsiakaan.

Vierailija
12/14 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten erilaisia kokemuksia ihmisillä on. Itse olen pistänyt tuotteita sinne viime perjantaista lähtien, yhtään kohdetta ei ole vielä mennyt kiinni, mutta huutoja on tähän mennessä 1-6 yhteensä 20 tuotteessa ja saldo 128 euroa tällä hetkellä. Eli kyllä tuolla jotain toimintaa on kuitenkin.

Vierailija
13/14 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina välillä ihmettelen ihmisten lähtöhintoja. Mun ystävällä on yli tuhat plussaa, lapsia taloudessa 5, myytävää tulee koko ajan.

Hänellä moni huuto alkaa 20 sentistä ja sanoo monta kertaa joku voi huutaa vaikka 10 tuotetta kerralla, menee samoilla postimaksuilla.

Mä kun laitan huutikseen, laitan kerralla aina 50 tuotetta ja lähtöhinta 50 senttiä. Tavarat ovat mulle ylimääräisiä ja haluan päästä eroon ja pienikin rahasumma käy.

Laita nyt tuotteet uudestaan ja lisää myytävää. Kohta tulee pääsiäinen ja silloin ihmisillä on vapaata ja aikaa pyöriä netissä.

Vierailija
14/14 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammikuu helmikuu joka kuu olen tienannut huutiksessa n.400e

aika tasaisesti, nyt tais loppua ostajien mielestä hyvät kamat kun tää maaliskuu ollu aika hiljasta

myyn omia ja lapseni vaatteita, kenkiä yms. uutta vanhaa