Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hässivätkö omat vanhempanne vielä? Mistä tiedät?

Vierailija
18.03.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, tottakai hässivät.

Vierailija
2/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on jo mullan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempani yllätin siinä puuhassa, kun olivat jo yli 70 v...

Vierailija
4/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmillakin ihmisillä on seksielämää! Ja omien vanhempieni seksielämästä en tiedä, eikä se minua kiinnosta. Mutta noin yleisellä tasolla 70-80v ovat vielä erittäin aktiivisia seksipuuhissa.

Vierailija
5/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sen verran vaivaisia molemmat että jos todistetusti hässivät niin maksan saman tien miljoona euroa!

Vierailija
6/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tuntuu siltä..

Vierailija
7/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllähän se hiipuu...

Vierailija
8/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tiedän,kun olen se vanhempi.Mies haluaisi vaikka joka päivä ,jos vain suostuisin.Kyllä se kerran viikossa piisaa.

Vierailija
9/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näkyy kyllä naamasta jos lakkaa saamasta :)

Vierailija
10/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutaman pariskunnan huoneisiin mentiin koputtamalla ja odottamalla tovi. Puhutaan +80 väestä.

Vierailija
11/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti todennäköisesti hässii nykyisen puolisonsa kanssa, isäkin ehkä nykyisen naisystävänsä kanssa, mutta tuskin ovat keskenään touhuilleet ainakaan 24 vuoteen, kun eivät ole suostuneet edes samaan tilaan astumaan toistensa kanssa tuona aikana.

Vierailija
12/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan järkyttynyt kun siskoni kanssa etsimme vanhempiemme vaatekaapista housuja ja sielä oli pahvilaatikko jossa oli ruoskia, naamari, kaikenmaailman nahkavermeitä, käsi ja jalkarautoja ym. Vanhempamme ovat molemmat 50 vuotiaita.

Viime kesänä ollessani isovanhempieni mökillä, heräsin yöllä ja menin vessaan. Ukki makasi selällään ja mummi ratsasti alasti päällä. Ukki on 75 ja mummi 73.

Kumpaakaan näistä edellämainituista en olisi halunnut tietää. :D

Vierailija
13/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan järkyttynyt kun siskoni kanssa etsimme vanhempiemme vaatekaapista housuja ja sielä oli pahvilaatikko jossa oli ruoskia, naamari, kaikenmaailman nahkavermeitä, käsi ja jalkarautoja ym. Vanhempamme ovat molemmat 50 vuotiaita.

Viime kesänä ollessani isovanhempieni mökillä, heräsin yöllä ja menin vessaan. Ukki makasi selällään ja mummi ratsasti alasti päällä. Ukki on 75 ja mummi 73.

Kumpaakaan näistä edellämainituista en olisi halunnut tietää. :D

Vierailija
14/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, ja paljonvielä.No mistä tiedän,kun olen se vanhempi.

Jännää. Olet siis itsesi vanhempi. Nämä uusperhe kuviot ovat kyllä jänniä kun lopulta sitä voi olla itsensä äiti.

Omien vanhempieni hässimisistä en tiedä mitään, mutta kuvittelisin että kyllä heillä vipinää löytyy.

Vierailija
15/15 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin uusi puoliso on pyörätuolissa ja isän uusi vaimo ei harrasta seksiä lainkaan isäni kanssa. Isäni on tämän kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan