Kokemuksia Xtravaganzasta
onnistuuko painonpudotus sen avulla vai menevätkö rahat hukkaan?
Tiedän, että ihan itsekin voi painoa pudottaa, mutta joskus tarvitsee tukiryhmää onnistuakseen.
Tavoitteena noin 6 kilon painonpudotus. Itsekseen se on niin vaikeaa.
Kommentit (3)
...laihdutuskuureja. Itse olen käynyt sekä Painonvartijoissa että nyt olen ryhmässä joka käyttää Herbalifeä. Jos haluaa pudottaa painoaan terveellisesti, se ei mielestäni onnistu Xtralla.
Oleellisempaa on saada järkevät elämäntavat ja pitää aineenvaihduntansa kunnossa. Toki laihtuu jos syö vähemmän kuin kuluttaa, mutta jos ei saa tarpeeksi proteiiniä laihtuu lihaksista ja läskit jää. 90kg naisen pitäisi saada arviolta noin 100g proteiinia päivässä. Hiilareita sopivasti ja paljon ravintokuitua. 2,5-3litraa vettä päivässä...
Ketoosiin vaivuttava Xtra on kyllä musta hömppien hömppä. Ei sillai kukaan voi elää loputtomiin. Ja mitä tapahtuu kun kuuri päättyy?
Poissa ovat pysyneet, kun katsoo mitä syö. Ihan sama millä konstilla on laihduttanut; takaisin kilot tulevat jos syö liikaa.
Mutta Nutreilla onnistuu sama ja on paljon halvempaa. Pidät vaan huolen, et kalorit pysyy max 500/pv ja että saat kaikki vitamiinit ja hivenaineet.
Itse pudotin Xtralla 6 vk/12 kg, sitten 3 vk/8,2 kg ja nyt 2 vk/4,4 kg.
Kaikki pysyneet poissa.