Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mieheni:

Vierailija
18.03.2010 |

köyhä, ulosotossa, itsekeskeinen marisija ja kykenemätön mihinkään järkevään toimintaan. Käyttäytyy riidellessämme kuin lapsi ja mököttää. Meillä on kolme autonraatoa pihalla, saisimme niistä ainakin tonnin yhteensä, jos ne myytäis, mutta EI. Itse syön masislääkkeitä, jotta saisin edes hieman voimaa parantaa meidän elämäämme. Kaikki rahat on loppu, MINÄ olen se, joka kerjää sukulaisilta ja tuttavilta, MINÄ olen se, joka yrittää. Silti rakastan häntä aivan mielettömästi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tuo ensimmäinen lause osui justiinsa muuta meillä on vaan kaks autonraatoa ja yks vene.

Vierailija
2/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vittu ymmärrä...pillua en anna ennen kuin nuo raadot on muutettu rahaksi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka terapia mulla on ens pe, velkasaneerauksesta mies ei halua edes kuulla, itse kai sinnekin sitten menen. Ei availla edes laskuja enää, tää on kamalaa :-( ap

Vierailija
4/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua kuullakaan ongelmista, työntää vaan päänsä puskaan ja esittää kaikille, että kaikki on hyvin..ap

Vierailija
5/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan aika samassa jamassa. Onko teillä lapsia ? Ehkä sun olis helpompi olla ainakin hetken yh:oona että miehes vähän "heräis" ? Mä olen miettinyt sitä vaihtoehtoa vakavasti. T: 2

Vierailija
6/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat menneet tähän vitun suhteeseen. ap

Vierailija
7/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hyödyttää, jos me surkutellaan ja ihmetellään teidän tilannetta.

Jos mies ei ala tekemään asioille mitään, niin sille ei kukaan voi mitään, sä voit koettaa herätellä sitä sillä, että sanot ettet enää jaksa, etkä halua elää velkahelvetissä.

Itse en voisi kuvitella eläväni, niin että jätän laskut avaamatta, ja asiat hoitamatta, stressaisin itseni kuoliaaksi.

Sä pärjäisit varmasti taloudellisesti paremmin yksin (lapsen kanssa), jos mies ei välitä mistään.

Vierailija
8/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla on sitten se dilemma, että avioehtoo ei oo, ja ukko siten omistaa puolet mun kesämökin osuudesta...ap, joka sovittelee jo köyttä kaulaansa.

Vierailija
9/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko läheisriippuvainen?

Vaikka kuinka rakastaisi, niin terve aikuinen ihminen jolla on LAPSI ei hyppää kaivoon toisen perässä 'rakkaudesta'- Suurinta rakkautta on joskus tajuta LÄHTEÄ.

Kumpaa rakastat enemmän 'miestäsi' vai lastasi?

Vierailija
10/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan lastani, mutta miestäni myös, luulisin. Mutta mistä mä kämpän saan? en mistään, vai ajanko tuon tyhjäntoimittajan täältä vittuun ja vaihdan lukot? Silloin se menee ja tappaa ittensä, olen siitä ihan varma. Enkä mä vaadi muuta, kuin että se myis noi romunsa pois. Lisäksi on kaamee läjä huutikseen meneviä tietsikoita ym sälää, joita nyt olen kolme viikkoa koittanut häntä saamaan ne myyntiin, mutta ei sekään saatana onnistu siltä...panna se kyllä jaksais ja ihmettelee, kun mua ei huvita. ap

Vierailija
11/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joutuu lähteen jos ei saa laitettua romuja myyntiin . Ja seksiä ei tipu ennemmin.

Vierailija
12/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiristää ihmistä vaikkapa seksillä. Todellista järjenköyhyyttä.

Kannattaa ne asiat selvittää. Voi olla, että ette voi elää yhdessä, koska teillä on liian erilaiset elämänarvot, mutta kyllä aikuisina pitäisi pystyä keskustelemaan.

Vierailija
13/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan lastani, mutta miestäni myös, luulisin. Mutta mistä mä kämpän saan? en mistään, vai ajanko tuon tyhjäntoimittajan täältä vittuun ja vaihdan lukot? Silloin se menee ja tappaa ittensä, olen siitä ihan varma. Enkä mä vaadi muuta, kuin että se myis noi romunsa pois. Lisäksi on kaamee läjä huutikseen meneviä tietsikoita ym sälää, joita nyt olen kolme viikkoa koittanut häntä saamaan ne myyntiin, mutta ei sekään saatana onnistu siltä...panna se kyllä jaksais ja ihmettelee, kun mua ei huvita. ap

Vierailija
14/14 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltain lähiö-sossutukimutsilta. asutteko asuntovaunussa ? lisämausteena alkoholiongelma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän