Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittele perhetilanteesi 5v päähän, mitä toivot/ luulet näkeväsi?

Vierailija
17.03.2010 |

Itse olen silloin 37v, mies saman ikäinen. Lapset 12, 10 ja 9 vuotta. Ja ehkä neljäs max.4v. Toi on nyt kovasti harkinnassa, että vieläkö yksi murunen olisi tervetullut. Vaikuttaisi aika paljon tekemisiin silloin 5v päästäkin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen luultavasti jossain maailmalla opiskelemassa, itse kärvistelen viidenkympin kriisissä ja mies varmaan ites viidenkympin villityksessään vaihtaa mut nuorempaan tai sitten se ostaa moottoripyörän...

Vierailija
2/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan - kaksi parhaassa. Se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa nykyisen miehen kanssa.. olen valmistunut kolmanteen ammattiini.. minulla on 2-3 lasta ja asumme osaomistusasunnossa.. olen töissä tai kotiäitinä.. esikoisemme on lähes 5v ja toinen lapsemme 3v.. ehkä kolmas voisi olla masussa.. :)

Vierailija
4/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi 13v. Tässä me varmaan vaan möllötetään kuten tähänkin asti.

Vierailija
5/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 12 ja 9-vuotiaita. Toivottavasti elämä kohtelee meitä hyvin, olemme terveitä ja väliin on mahtunut paljon hyviä hetkiä. Asumme edelleen tässä unelmiemme omakotitalossa, lapsilla koulut sujuu hyvin ja meillä molemmilla miehen kanssa mukavat työt.

Vierailija
6/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yh varmaan niinkuin nytkin. Exällä on varmaan tuontinainen venäjältä tai thaimaasta sekä lisää lapsia.

Vierailija
7/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme silloin 43-vuotiaita.

Esikoisemme on 13-vuotias, keskimmäisemme 12-vuotias ja kuopuksemme 9-vuotias.

Meillä ei siis ole enää pikkulapsia ja kuopuksemmekin jo 3. luokalla. Murrosikä jyllää jo isoimman kohdalla.

Toivon ensinnäkin että olemme molemmat vanhemmat ja kaikki lapset terveitä ja työ/koulukuntoisia.

Toivon, että esikoisemme on edelleen koulussa yhtä loisatava kuin nytkin, mutta on oppinut hyväksymään myös sen, ettei aina voi onnistua. Tämä on yksi suurimmista peloistani taitavan ja perfektionistisen tyttäremme kohdalla.

Keskimmäisemme, 7 vee, on nyt lahjakas urheilija aloittamassa kilpailemista vaativassa taitolajissa, toivon että hän (kuten kaikki lapsemme) on löytänyt oman juttunsa vapaa-aikana, johon ovat riittävän sitoutuneita välttyäkseen "ostariefektiltä". Suositun "pimumme" kohdalla tämä on suuri toiveeni.

Kuopuksemme kohdalla toivon, että hän on päässyt koulunkäyntiin sujuvasti mukaan. Nyt 4-vuotias ei ole kovin innostunut akateemisista taidoista ja hänen kohdallaan suurin huoleeni 5 vee tähtäimellä on hänen kyspymisensä kouluun. Tämä ei osin ole vielä ollenkaan huoli, peilaan vaan saman ikäisenä taitavasti piirtäneisiin siskoihin :)

Vierailija
8/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vuoden vanhempi ja poika 14v.

Toivottavasti olen silloin jo uusilla työurilla, jossain mielekkäässä työssä, jossa terveyteni ei joudu niin koville kuin tässä nykyisessä.

Poika toivottavasti on yhtä innostutnut oppimaan uutta kuin tähän asti koko ikänsä. Liikkuva ja sosiaalinen poika, joka todennäköisesti silloin vähät välittää siitä mitä äiti sanoo.

Taloudellisesti menee ihan hyvin. Asuntolaina lyhenee jo hyvää vauhtia eikä suurempia huolia huomisesta ole. Eläkesäästökassassakin on jo vähän enemmän kuin nyt.

Ainoa kysymysmerkki on terveys, miten mun krooninen sairauteni etenee, vai saavutetaanko lääkityksellä jonkinlainen tasapaino vai päädynkö jossain vaiheessa leikkauspöydälle.

Vierailija
9/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 32v ja esikoinen 13v eli jonkinlainen murrosikä ainakin alkamassa. Keskimmäinen olisi 7v ja nuorimmainen 5v. Olisi toivottavasti yöheräilyt ohi ja olisin toivottavasti saanut jotain muuta työtä kuin nykyinen.

Vierailija
10/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias, lapset 10, 7 ja ehkä pieni kuopus? Nyt harkinnassa. :)

Asumme samassa talossa kuin nytkin, olemme saaneet sen remontoitua. Toivon että elämä on ehkä hieman selkeämpää kuin nyt, jospa tulevaisuudessa olisi jo jokin suunnitelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän