parisuhteessa olevat: kyssäri teille
mulla on siis muutama kaveri jotka ovat suhteessa, mutta heitä ei ole enää yksilönä olemassa, kaikki tekemiset alkavat ME- muodossa. On suhteellisen ärsyttävää jos pyydän kylään kaverini niin hän rahtaa mukana kultansa. olisi joksus kiva jutella ihan tyttöjen kesken. Sama jos oon pitäny illan istujaiset tyttöporukalle, niin aina nää tietyt rahtaa kundinsa mukaan joka sit nolona istuu kun akat kaakattaa...
sinkku
Kommentit (9)
kaverit ja harrastukset. harvemmin liikutaan parina.
vaikkei ole pyydetty, miks ei voi puhua enää minä- muodossa vaan esim "me ollaan raskaana nyt" jne.
ap
että ne naiset kuvittelevat olevansa elossa vain miehen kautta. Se on sitä oman egon pönkitystä. On helpompi olla, kun on osa jotain, eikä yksin tarvi. Nämä samat naiset ovat yleensä myös läheisriippuvaisia, toiset enemmän kuin toiset. Heidät on kasvatettu uskomaan, että nainen ei yksin riitä.
lapsettomia, sinkkuja tai ylipäätään erilaisia ihmisiä. On helppoa, kun on mies johon turvata. Se ikään kuin oikeuttaa heidän olemassa olonsa.
en ole 41 vuoden elinaikanani tuollaiseen ilmiöön törmännyt.
Suhteen alussa on tosiaan luonnollista, että kahdesta tulee yksi. Jossain vaiheessa taas yhdestä eli meistä tulee kaksi erillistä, mutta vahvasti yhdessä olevaa yksilöä. Kannattaa tutustua psykologian ja sosiologian lainalaisuuksiin, niin ymmärtää enemmän itseään ja muita.
erikseen on aina puhuttu mikä tapaaminen on tyttöjen kesken ja mihin kaikki ovat tervetulleita kultamurusineen. Kommunikaatiokysymys siis.
Ei tossa aloituksessa ollut kysymystä.