Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi, kaikki kihomatojen kanssa painiskelevat!

Vierailija
17.03.2010 |

Meillä löytyi minulta ja tyttäreltä. Otimme sunnuntai-iltana koko perhe lääkekuurin ja vaihdoimme lakanat ja pyyhkeet ja laitoimme pyykkiin käytetyt vaatteet. Olen kuitenkin vielä löytänyt itsestäni niitä mokomia! Miksei ne tuhoutuneetkaan? Kahden viikon päästä vasta kuurin toisinto. Pitääkö tässä nyt koko kaksi viikkoa vaihtaa päivittäin petivaatteet,huh huh?!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kannattaa pyytää lääkäriltä resepti vermoxiin jos on jo kerran yrittänyt pyrvinillä eikä sillä ole lähtenyt.

Me taisteltiin matojen ja pyrvinien kanssa koko syksy ja nyt keväällä sain reseptin ihan vaan soittamalla terkkariin. Kysyivät vaan montako henkilöä perheessä ja painot. nuo pitää kans ottaa kaks kertaa ja tehdä normaali siivoukset.

toivottavasti nyt ollaan päästy eroon niistä.

Kannattaa pyytää lääkäriltä Vermox-resepti, on paljon tehokkaampi kuin Pyrvin. Onnistuu ihan soittoajalla eli näyttämään ei tarvitse mennä

Vierailija
22/30 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaikille. Saa antaa muistaakseni 1-vuotiaasta alkaen. Kihomadot usein vastustuskykyisiä Pyrvinille eli Vermoxia kannattaa pyytää heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja epäilen että itselläni oli myös, en vain ollut tajunnut. Tuota kutinaa on ollut ja MYÖS alavatsalla ovulaation tapaisia kipuja, tosin olen kuvitellut että ne liittyvät ovulaatioon. Yök yök ja yök.

Nyt päiväkodissa oli taas kihomatoja. Siis me otettiin kyllä kaksi kuuria ja siivoukset mutta kai ne kohta tulee sitten päiväkodista uudestaan.

oikealla alavatsalla ovulaatiotyylisesti, ja siitä muutaman päivän kuluttua takapuolessa tuntui kiemurtelua, ihan hiljaista, ei voimakasta kutinaa.

Vierailija
24/30 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa paljon pahempaakin kuin kihomadot...

itse järkytyin ekalla kerralla kun lapsilla oli, mutta nyt vaan pyrvinit huuleen ja siivous ilman hössötystä. Pää vaan kylmänä kyllä ne joskus katoaa...

Vierailija
25/30 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
26/30 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iltasella sinkkivoidetta pyllyreiälle, niin ei pääse madot munimaan!

Itse suosittelen Hädensa -peräpukamavoidetta. Siinä on mentholia ja sitä kun laittaa reilusti pyllyyn yöksi niin pysyy kyllä madot pois munimasta ja näin saa kierteen katkaistua.

Vierailija
27/30 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi tehdä olen varma että minulla on kihomatoja mutta asun iso vanhempieni luona ja mummini ei ymärrä mitään

28/30 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ymmärrä jos sanot että sun täytyy saada lääkkeet? Minkä ikäinen olet itse? Onko teillä koulussa terveydenhoitajaa? Pyrvin lääke maksaa n. 12 euroa. Sitten pitäisi siivota, ja pyykätä hyvin ja pestä käsiä ja käsiä ei saa laittaa suuhun! Tuolla oli mainittu myös että kun syö raakaa valkosipulia niin auttaisi. Mutta jos yrittäisit puhua mummollesi?

Vierailija
29/30 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/30 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskirjasto.fi antaa perusteellisen selvityksen kihomato-ongelmasta, vain yksi asia siellä on jätetty epäseväksi, nimittäin se, että kun kihomatoja on niin jo niin paljon, että ne NÄKYVÄT niin Pyrvin ei enää tehoa, vaan pitää mennä lääkäriin, että saa reseptilääkkeen häätöä varten. Madonmunat ovat niin pieniä ettei niitä näe ja siksi yllättävän monet jättävät perhekuntansa hoitamatta uskoen ettei tartuntaa ole!Tämä selvisi isoäidille, kun lapsenlapsi sai tartunnan tarhasta ja täysin oireettomat isovanhemmat hoidettiin myös, koska lapsi oli ollut mummolassa yökylässä. Nyt sitten riittää tehosiivousta vuoteissa ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän