Onko teillä muilla kotiäideillä tällaisia päiviä
Huomioin äsken, että olen ollut nyt 2 vuorokautta putkeen tämä sama yöpaita päällä. Tukkaanikaan en ole kahteen vuorokauteen harjannut. Naamani sentäs pesin illalla samalla kun hampaat...
Eilisen päivän roikuin miltei koko ajan netissä. Tänään ajattelin taas olla vähän enemmän kunnollinen, ja tulin tänne nyt kun lapsi on päikkäreillä.
Niin ja tänään jopa sain koneellisen pyykkiä pestyä ja hinkkasin syöttötuolista ruokaroiskeet. Ja vähän järjestelin.
Muuten varmaan hissuttelen tämänkin päivän tässä yöpaidassa, jos illalla sitten kävisi suihkussakin ja vaihtaisi vaikka ennen nukkumaanmenoa puhtaan yöpaidan :D
Joo ja siis ei mulla kaikki päivät mene näin. Joinain aamuina pukeudun ihan nätisti ja meikkaankin n. 3-4 päivänä viikossa. Yleensä silloin siis kun pitää poistua kotoa. Kauppaankaan en kehtaa ilman meikkiä mennä.
Mutta sitten tosiaan on joskus näitä päiviä, että ei oikein viitsi edes pukeutua. Mites teillä muilla?
Kommentit (22)
Nyt tokan kanssa jaksan keskittyä itseenikin.
minkä ikäinen on ap:n lapsi? Kyllähän tuollaisia laiskottelupäiviä voi joskus olla, mutta minua ihmetyttää että miksi ei vie lastansa ulos? Ap voisi pyytää ystävää lapsensa kanssa kylään tai mennä lapsen kanssa muita ihmisiä tapaamaan? Parempaa tekemistä kuin netissä roikkuminen tunti kaupalla. Sitä en sano, etteikö netistä ole paljon hyötyä:-) Vauvankin kanssa on ihan hyvä ja kiva poistua kotoa päivittäin, ihan vaikka omalle pihalle tai vaunukävelylle.