Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen käytös selkeä merkki?

Vierailija
17.03.2010 |

Meillä siis tilanne, että minä haaveilen vauvasta ja mies yrittää vähän jarrutella, vaikka itsekin selvästi välillä vauvakuumeilee. Ehkäisynä kondomi hedelmällisinä päivinä.

Käytiin tuossa n. kuukausi sitten pitkä keskustelu aiheesta ja mies totesi lopulta, että unohdetaan ne kaikki aikataulut. Oltiin siis aiemmin sovittu, että vuoden päästä alettaisiin yrittämään vauvaa. Tämän jälkeen mies ei ole enää kertaakaan huolehtinut siitä, että käytettäisiin kortsua. Olin reissussa tämän kierron hedelmälliset päivät (miehelle en ole tätä sanonut) ja nyt sitten mietin, että luottaako mies siihen, että minä huolehdin ehkäisystä vai onko tuo sanaton tapa ilmaista, että vauva olisi tervetullut jo aiemmin?

Tiedän, että helpointa olisi vaan kysyä suoraan, mutta mies on tyyliltään sellainen, että pohtii ja miettii asioita ja puhuu sitten kun on siihen valmis. Eli en haluaisi nyt painostaa asialle, jos se on vielä kesken miehellä.

Tarkoitus ei ole myöskään huijata miestä eli aion kyllä ensi kierrosta itse huolehtia kondomin käytöstä ellei mies sitä ennen ole sanonut, että ei ole enää tarpeen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuvat elämään yhteistä elämää ja suunnittelevat lapsia, mutta eivät vaan saa puhuttua puolisolleen vaan kysyvät jossain nettipalstalla, mitä tämä mahtaa miettiä.

Kierron joka vaiheessa voi tulla raskaaksi, joten käytännössä olette yrittäneet vauvaa jo.

Vierailija
2/3 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on täällä itkemässä kuinka mies jätti kun ei jaksanut perhe-elämää kun oikeasti ei edes ollut halunnut kakaraa...

Aikuisten ihmisten ollessa kyseessä suosittelisin keskustelua asioista niiden oikeilla nimillä sen puolison kanssa, en av-mammojen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä tietoinen siitä, että "vahinko" voi tulla ja välillä tuntuu, että toivoo melkein sitä. Järkisyyt siis ovat sellaisia, että miehen mielestä pitäisi vielä odottaa mutta ilman niitä haluaisi vauvan vaikka heti! On siis itse sanonut näin.

Meillä on kerran mennyt kortsu rikki juuri sinä päivänä kun ovis oli ja mies päätti, että ei tarvitse lähteä hakemaan jälkiehkäisyä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän