Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teillä määrää kaapin paikan?

Vierailija
17.03.2010 |

Kumpi on alfa teidän suhteessanne? Miten se näkyy ja missä vaiheessa se selvisi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme ihan rauhallisessa rtinnakkaiselossa, tasa-arvoisina ihmisinä.

Vierailija
2/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä määrään meillä kaikesta. Mitä siitä nyt tulisi jos miehelle antaisi vähänkään päätäntävaltaa? Mikään asia ei edistyisi. Jämäkät naiset ovat ehdoton edellytys perheiden ja koko Suomen hyvinvoinnille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joskus minä, joskus mies, riippuu täysin tilanteesta. Jos molemmilla on vahva mielipide, niin etsitään kompromissi.

Vierailija
4/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa periksi, jolle kyseinen kaappi ja sen sijainti ei ole sillä hetkellä tärkeää.

Suhteessa 50/50.

Vierailija
5/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suvun jatkaminen ja naisen tarpeiden tyydyttäminen. Satunnaisesti sitä voi käytää remonttiapuna sekä auton toimittamisessa korjaamolle. Hyvin koulutettu mies on kiitollinen pienestäkin ylellisyydestä; usein riittää yksi pullollinen keskiolutta saunan jälkeen, josta kannattaa kuitenkin itse ottaa ensin lasillinen ettei menisi tykkänään pröystäilyksi.

Vierailija
6/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilen miehestä joka olisi niin alfa-uros, että voisin luopua vallasta - ja vastuusta

Vierailija
7/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minua älykkäämpi ja sietää paremmin stressiä. Minusta on ihanaa, kun voin nojata toisen tekemiin ratkaisuihin.

Vierailija
8/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä haaveilen "alfauroksesta" mutta en tiedä haluaisinko sittenkään lopulta olla "tossun alla".

Vierailija
9/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tietysti. En vielä ole sellaiseen mieheen törmännyt, joka pärjäisi tälle päättäväisyydelle ja temperamentille...

Vierailija
10/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin miehen tehdä itsenäisiä päätöksiä mutta heti kun pappi oli sanonut aamenen niin otin vallan itselleni. Meillä menee tosi mukavasti kun saan itsenäisesti päättää kaikista perheen asioista. Mies pysyy kilttinä ja tottelevaisena kun annan sille silloin kun se haluaa ja se saa käydä alkosta hakemassa viikonlopuksi sixpackin Karhu B:tä ja pari viinipulloa meille yhteiseksi. Mielestäni miehen tehtävä on perheen elättäminen ja osallistuminen iltaisin sekä viikonloppuisin lastenhoitoon sekä kodin puhtaanapitoon. Lisäksi olisi hyvä hallita auton korjaus ja lumitöiden teko talvella. Lintujen ruokkimisen olen säilyttänyt omana tehtävänäni sillä se on sangen vaativa toimenpide että saa tulkut pysymään hengissä tällaisena pakkastalvena. Roskapussien roudaaminen on itsestään selvästi myös miehen hommia kuten takan putsaaminenkin. Myöskään ei kannata unohtaa kohteliasta seurustelua naapureiden kanssa, johon minulla ei useinkaan aika riitä.

Vierailija
11/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah meil ihana suhde...oikeesti:)

Vierailija
12/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan toki asioista, pitkällisestikin, mutta jos ei synny sopua, niin mies sanoo viimeisen sanan ja ottaa vastuun päätöksestä. Mies on ihana, todellinen perheenpää, joka ansaitsee kunnioitukseni. Voin olla rauhassa nainen.

Vierailija
13/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies päättää jotain mitä minä en halua, annan sen mieliksi olla "oikeassa", kunnes hän huomaa, että se mun tapa oliskin ollut se oikea. Sitten se luulee, että on itse päättänyt asian. Molemman ovat tyytyväisiä!

Vierailija
14/15 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen ne sodat, jotka haluan sotia.

ELi jos on jotain, jota todella haluan, käyn taistoon. Muuten mies pitäköön päänsä. Viisaat vaikenee...

Vierailija
15/15 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen on!On voimakastahtosempi ja en pärjää hänelle väittelyssä ja saa aina tahtonsa läpi!T: Alistuvampi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän