Jei, sain tosi vahvan ovis plussan!
Ekaa kertaa elämässä, kahden vuoden yrittämisen jälkeen!
Kommentit (13)
kertoisi FAKTAA, kauanko oikeesti kestää LH-plussasta varsinaiseen munasolun irtoamiseen.. Niin faktaa, kun kokemukset ja tutkimukset osoittaa. :)
Ja oireiden perusteella ovulaation ajankohdasta. :)
muttei ilmestynyt niin nopeeta, eikä ehkä ole niin paksu/vahva kuin eilen. Mutta hyödynnetty on.. :)))
Tänään kipuilee mahakin, joten toivotaan.
ap
aamuseksistä väsymykseen vedoten... ärsyttää!
Mulla kävi samoin puolentoista vuoden yrittämisestä, ja siitä elämäni ekasta ovisplussasta lähtikin sitten tämä nyt 6kk tyttö tulemaan. :) Toivottavasti sulla käy yhtä iloisesti, nyt vaan rakkautta ilmoille runsaasti. ;)
Monta muttaa on kuitenkin vielä siihen aitoon ja oikeaan plussaan ;)
vuoden yrittämisen jälkeen, ja se oli se 5. ovisplussa josta raskauduin. Suosittelen seksiä joka päivä!
Mutta ei joka päivä seksiä, korkeintaan joka toinen päivä! Oviksen aikana voi toki panna joka päiväkin, jos haluaa...
Pidän peukkuja sullekin, itselläni ovisplussa juuri takana ja jännitetään tärppäsikö! :)
mukaan ovis olisi nyt sitten ohi.. Paksut limat koettu. Tissit on nyt nänneistä kipeytyneet, joten uskon, että ovis tapahtunut.
Nyt sitten vaan odotellaan. Ilmoitan 2 vkon kuluttua, onnistuttiinko. ;)
Niin iloinen mieli-- meillä tosiaan ollut seksiä la, su, ma ja äsken. Eilinen tippui pois, koska olin yliväsynyt raskaan päivän päätteeksi.
Illaksi mies lupasi vielä yllärin.. ;)
Oih oih, tätä niin kauan toivonut, ja nyt siis vaan peittojen heiluttelua tiedossa.
Meillä jo poikia ja niin oisi vaaleanpunainen käärö toiveissa. Tosin en pane pahakseni sinisestäkään. :)
Olen juonnut greippimehua, ulkoillut ja yrittänyt ottaa rennosti, jotta saataisiin jouluvauva. Tosin meillä on kevätlapsia entuudestaan. :)
siinä kierrossa jossa raskauduin oli seksiä joka päivä ja miehellä on huonosti liikkuvat siittiöt. Muissa kierroissa joissa ei tärpännyt oli joka toinen päivä.
päivä ainakin sunnuntaihin saakka.
Eilen tuli vahvempi viiva tilluun ja tänään se ilmestyi heti kastuttuaan, ja on erittäin paksu.. :)
Mä niin toivon plussaa 3 vkon päästä.. :))
Kuinkas teillä muilla-- rakastelua kerrat ja siittiöt. Onko eläneet kauan ja kuinka nopeesti se ovis oikeesti on sitten sen LH-plussan jälkeen. Koska tänään tosiaan viiva heikompi ja hieman nippailuja ja limatulppaa irronnut. Tunnistan sen, koska ennen synnytystäkin irtosin klimpeittäin tuollasta limaa.. Eli onko vasta irtoomassa, vai joko irronnut. Kauanko sitten munasolu säilyy??
Tiistaita lukuunottamatta ollaan kyllä ahkerasti rakasteltu..