Mieheni sanoi, että ei ole kenenkää naisen kuullut pierevän
Kommentit (14)
että myös maailman kaikki kauniit mallitki pieree!
mutta ei kai se vaan sen takia luule, että naiset ei pieris ihan yhtä paljon kuin miehetkin?
oli aikoinaan kihloissa miehen kanssa, joka sanoi että naiset ei piere. siinnä kämpässä sitten pidäteltiin vatta kipeänä pieruja!
oli aikoinaan kihloissa miehen kanssa, joka sanoi että naiset ei piere. siinnä kämpässä sitten pidäteltiin vatta kipeänä pieruja!
Mä olisin ainakin antanut tulla oikein antaumuksella
mutta hänen tuntemansa naiset ovat osanneet niin taiten ilmeisesti pierrä, että hän ei ole edes vahingossa kuullut tai haistanut. ap
ei ole mitenkään huonoa käytöstä kotonaan pierrä. Vaikkakin toisen seurassa, mutta kuitenkin oman perheen. Jos tulee vieraita niin sit ei pierrä.
Ei edes äitinsä tai siskonsa jos sellainen on? En oikein jaksa uskoa sun miehes juttuihin. Pieretkö itse paljon? jos pieret ja se oli joku vinkki että voisit vähän hillitä ittees.
... jotta mies saa ees yhden naisen kirjattua pierevien naispuolisten listaan!:)
Kerran pierasin mieheni kaverin kuullen :) tais äijä olla mun puolesta ihan nolona :D heh
Joka porukassa on aina mimmi joka uskaltaa aina silloin tällöin päräyttää pikku paukun. Miehelläsi on myös äiti ja ehkä sisko, eikö nekään ole piereskelleet koskaan?
mutta eivät ole ilmeisesti hernekeittoa vetäneet niinkuin mammat täällä? ap
mutta eivät ole ilmeisesti hernekeittoa vetäneet niinkuin mammat täällä? ap
Saa myös haistaakin.