Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista on raskauspahoinvointi?

Vierailija
16.03.2010 |

Mulla on nyt menossa kp 35/30 ja ihmeellistä kuvotusta ja yökötystä. Raskaustestin tein viimeksi eilen, näytti negaa. Pari viikkoa on röyhtäilyttänyt TODELLA paljon ja lisäksi välillä yököttää (en ole oksentanut mutta lähellä on ollut) ja olen tuntenut semmoista epämääräistä kuvotusta. Olisi siis kiva kuulla, millaista raskauspahoinvointi oikein on ja voisiko tämä olla sitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmenee kyllä eri ihmisillä ihan eri tavalla, toisilla ei ollenkaan..

Mulla on lähinnä ollut tuollaista kuvotusta, etenkin jos ruokailuväli venyi yli 1-2h..töissä pidin rusinoita tms. taskussa varuilta ;) Koskaan en oksentanut, mutta juuri tuollaista kuvotusta ja myöhemmin närästystä oli.

Vierailija
2/7 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängystä ylös oksentamatta, haistat kahvin ja oksennat, maistat rasvasta ruokaa ja oksennat, haistat tupakan savua ja oksennat, lupaan että olet raskaana :)

Mulla aina alussa oli kauhee jano, tuntu et se janontunne ei lopu vaikka miten vettä killitti..sit huomasinki olevani raskaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota oli pari päivää, mutta sitten se pläjähti ihan sellaiseksi, kuin mulla olisi ollut joka helvetin aamu 2-4 tuntia karmea mahatauti. Oksetti (ja oksensin monta kertaa), pyörrytti, silmissä pimeni, oli kylmä tuskanhiki otsalla ja vartalolla ja olo oli vaan kertakaikkisen huono. Usein vaan makasin vessanlattialla selällään pahimmat hetket.

Tätä pahinta vaihetta kesti muistaakseni rv 6-> rv 10, jonka jälkeen oli vielä muutama viikko tuollaista kuvotusta, mutta oksennella ei enää tarvinut eikä maata veskin lattialla.

Vierailija
4/7 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienellä pahoin voinnilla, siis etosi kun oli nälkä. mut siitä se sitten lähti seuraavat 3kuukautta. ja närästi!

Vierailija
5/7 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut raskauksissa pari kk rajua pahoinvointia, siis oksentelua, kuvotusta, heikkoa oloa, ihan ku olis mahatauti päällä. Ei siis tosiaankaan mitään pelkkää aamupahoinvointia.

Sä siis saatat hyvinkin olla raskaana, mutta ota huomioon ennen ku iloitset enempää että nyt tuntuu olevan myös mahatauteja liikkeellä.

Vierailija
6/7 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin olisi ollut krapula kokoajan. ja myös iltaisinkin. vain päänsärky puuttui.

Vierailija
7/7 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oksennustautikin on ollut viimeksi joskus lapsena. :) Siksi tätä ihmettelenkin, kun on niin outoa mulle.

Ap