Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lämpö mielestänne on lepoa vaativaa?

Vierailija
16.03.2010 |

Mittari näyttää 37,1. Päässä vielä räkää, yskää vähän ja korva lukossa. Perjantaina sain 5pv antibioottikuurin korvatulehdukseen. En mennyt töihin vielä tänään, mutta huomenna kyllä pitäisi (ellei oloon tule takapakkia)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuume määritä levon tarvetta. Joillakin ei ole kuumetta koskaan, mutta silti saattaa olla sairas ja huono olo.

Vierailija
2/6 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysy pystyssä tai hereillä niin on parempi levätä. Niin yksinkertaista se on. Ihan sama mitä kuumemittari näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä helevatan perusteella provo?

Ei tosiaan ole. Mitä provoa tuolla muka on?

ap

Vierailija
4/6 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen kovastikin lihaksista kipeänä jos lämpöä on 37,3. Harvoin olen muutenkaan sairaana, yleensä kerran vuodessa normaali flunssa.

Vierailija
5/6 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On klassinen av:n "provoilukysymys"; näistä on väännetty niin paljon että... Mutta pahoittelen jos tosissasi kysyt... En kuitenkaan jaksa itse vastata, mutta takaan että saat vastauksia laidasta laitaan... ;-)

T: 2

Vierailija
6/6 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun "normaalilämpö" on n. 36,5 max.

Mutta tosiaan, olosta sen levontarpeen kai tietää... En vain oikein luota "olooni", sillä korvatulehdus tuli varmaan ainakin osaksi siksi, että koko viime viikon olin päivät ylhäällä menossa, vaikka oli kova nuha ja yskä.

ap