Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyspakkaus on IHANA asia!

Vierailija
16.03.2010 |

Olimme aika vähävaraisia siinä vaiheessa kun lasta odotimme, itse olin vielä alaikäinen ja mieheni juuri löytänyt opiskelujen ja armeijan jälkeen työpaikan, ja hirveän paljon säästettiin kun äitiyspakkauksessa tuli niin paljon vaatteita ja sopivatkin vielä niin pitkään, kun lapsi on aika pieni. Syntyi helmikuussa ja talvihaalarikin meni vielä seuraavankin talven aivan hyvin. Vaatteetkin mahtuivat osa vielä vuoden ikäisenä. Paljon ei ekan 6kk a ikana tarvinnut ostaa vaatteita. Ainoat käyttämättä jääneet tavarat olivat kestovaipat.

Vaikka nyt tulomme ovat kasvaneet huomattavasti, ottaisin silti seuraavallekin äitiyspakkauksen, on siinä niin paljon mukavaa tavaraa. Se raha minkä voisi valita ei ole mitään verrattuna niihin tavaroihin.

Ja siksi ihmettelenkin, miksi täällä haukutaan äitiyspakkausta niin paljon? Miten ylipäänsä voi haukkua jotain jonka saa ihan ilmaiseksi??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta oottaa että pääsen nuuskuttelemaan niitä taas =)

Tosin mulla ei ole ollut koskaan väliä esim vaunumerkillä, vaan hyvin on menty 20 v vanhoilla Orailla.

Vierailija
2/2 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla ne kamat saa hankittua kirpparilta, jos haluaa/viitsii nähdä vaivaa. Ei se äitiyspakkaus nyt niin ihmeellinen asia ole, ettei sitä saisi kritisoida ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla