Tilillä 60 € ja pitää pärjätä lapsilisiin saakka
Kommentit (18)
itselläni on tilillä 46€ ja lapsilisiin saakka olisi pärjättävä
Jos pelkkää ruokaa, niin varmasti pärjää mainiosti. Lapsilisiinhän on vain reilu viikko. 60 eurolla saa jo ison kassillisen raaka-aineita ruokiin...
Sieltä tulee joskus ihan kivasti rahaa.
Todella hyvin.. Meidän sossu on sitä mieltä, että meidän kolmihenkinen perhe ruokitaan 5e:lla kuukausi! Että..
Ensin sinulla oli 65000 tilillä ja lapsilisiin piti pärjätä, sitten 650 ja nyt vain 60.
Nopeasti olet saanut tuhlattua rahasi, ei alle puoli tuntiakaan mennyt.
Porvoosta terkkuja.
niin hyvin pärjää. Tee vaikka ruokalista jokapäivälle ja katso lähikauppojen tarjoukset/alennukset niin kyllä rahat riittävät. Leivo itse sämpylöitä ja tee laatikkoruokia ja keittoja joista riittää syömistä useammalle päivälle ja ne ovat edullisia.
Ensin sinulla oli 65000 tilillä ja lapsilisiin piti pärjätä, sitten 650 ja nyt vain 60.
Porvoosta terkkuja.
Porvoosta terkkuja.
Ei tässä muuten olisi ongelmaa mutta on yksi työmatka joka pitää hoitaa ja matkat maksaa pelkästään 50 €.
Olen ottanut satunnaisia keikkatöitä joten joudun odottelemaan työttömyysrahoja niin kauan kunnes on tilinauhat tulleet.
ap
mun pitäs pojalle ostaa Niken kengät...400 tilil ja sil mennää lapsilisiin... huoh...
työnnä vaan se koko 60e pelikoneeseen.. sieltä saatat saada rahaa tai et.. :D
Nyt on vaan kertakaikkiaan paska rahatilanne.
Tuo on 6e/pvä, tuollahan syö jo ruhtinaallisesti. Itsennä 30e lapsilisiin, ja se on jo vähän kikkailua mutta silti pärjätään kun leivotaan leivät itse ja halaa, ravitsevaa ruokaa, ei karkkeja eikä ylim. menoeriä.
Meiltä löytyy tileiltä nyt palvelumaksujen jälkeen 0,50e.. Äiti, isä ja 3 lasta... Seuraava rahapv sama kuin sulla!
Nopeasti sillätavalla saa hiukan edes lisää rahaa.
mutta en näe tilannetta mitenkään toivottomana..
Suosittelisin nyt penkomaan kaikki kaapit ja myymään käyttämättömät tavarat ja vaatteet.
Naistenvaatteetkin menevät kaupaksi jos ovat siistejä ja edes jollain tavalla muodikkaita.
Ja jos löytyy edes yksi pieneksi mennyt merkkihaalari tms. lapselta niin siitähän jo yksin saa aika hyvin.
jonkin verran. Kannattaa katsoa onko pakastimessa tai kuiva-ainekaapeissa ruokia. Kauppojen tarjouksia kannattaa hyödyntää.