Mä olen niin onnellinen
mun kohta 13v poika on vihdoin tajunnut koulutuksen tärkeyden :)
Ennen lukeminen oli silkkaa tuskaa vaikka jo 6 vuotiaana oppinut lukemaan.
Nyt lukee paljon ja välillä joutuu komentamaan kirjan pois.
Tuossa tehtiin ensisyksyn ainevalinnat ja mua alkoi ihan itkettämään kun pojalla oli niin homma hanskassa.
Poika selitti ihan innoissaan, et jatkaa ranskaa, kun haluu sit aikanaan Pariisiin yliopistoon opiskelemaan. Ja sitten ottaa matikka ykkösen, kun sit ib-linjalla (lukio) tarvii olla tietty määrä pitkiä aineita. jne.
Mun pikkupoika oli yhtäkkiä kasvanut oikein jättiaskeleella. Mutta onneksi sain edelleen pörröttää päätä ja suukotella ja halailla kun istu mun kyljessä kiinni kun katseltiin valintoja.
Kommentit (4)
Meillä ei ysiluokkalainen tajua vieläkään vaikka on kannustettu ja tehty vaikka mitä asian eteen kolmen vuoden ajan. Ja nyt on liian myöhäistä, todennäköistä että ei pääse mihinkään jatkokoulutukseen eikä opettajat takuulla halua sitä toiseksi vuodeksi ysillekään. Mut se on varma että tänne meidän nurkkiin laiskuri ei kyllä jää kuljeksimaan joutilaana!
Kakkonen: miten olis kymppiluokka? Ootteko sitä miettineet. Onko vieläkään mitään haluja parantaa opintojaan?
Voi se into vielä myöhemminkin syttyä, tsemppiä.
Kakkonen: miten olis kymppiluokka? Ootteko sitä miettineet. Onko vieläkään mitään haluja parantaa opintojaan? Voi se into vielä myöhemminkin syttyä, tsemppiä.
Onnea! :)