Merkkivaatteet ja "laatu"?
Sapettaa. Ostin "Soaked in lyxuryn" mustat kapeahkot housut, elastaanilla terästetyt. Kolmatta päivää jalassa ja takapuoli lötköttää. Napakkuus tipotiessään. Maksoivat liki 60 e. Halvemmallakin olisi samanalaiset rehjut saanut :-(
Kommentit (14)
Tosin mun mielestä mainitsemasi ei ole mikään erityinen "merkki" vaan pikemminkin halvemmanpuoleinen... Mutta kyllähän housuilta silti voi odottaa että ne kestävät paremmin
Ei ole merkki aina tae. Ostin Luhdan T-paidan ja oli jo kahden päivän jälkeen melkoiset nukkakertymät kainaloissa rintoihin päin. Ostin just uuden Luhdan T-paidan Citymarketin urheilupuolelta ja siinä sama juttu. Halpaa trikoota käyttävät.
ja nyt mun TAKAPUOLI LÖTKÖTTÄÄ. Pitäisköhän reklamoida Fazerille??
mitään merkkikamaa, sorry. Tavallista markettitavaraa.
Ostakaa kunnon merkkejä niin johan pelittää. Mä olen todennut, että köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa. Laatu kestää vuositolkulla.
Juuri nyt mulla on päällä Gantin villapusero, pari vuotta vanha eikä yhtään pesunukkaa, väri ei ole haalistunut pisaraakaan ja voisi luulla että paita on ostettu eilen. Gantin vaattete kestävät.
Samoin Benettonit.
Hilfiger ei kestä yhtä hyvin kuin Gant, mutta kohtuullisen hyvin. Yhtä hyvin kuin Gant kestää esim Sand.
sanoisin että perustriikopaitoihin käyttävät kyllä halpaa ja huonolaatuista materiaalia. Esprit on ainakin trikoopaitojen puolesta oiva merkki. Guessin, FreeSoulin ja PepeJeansin farkut ovat myös kestäviä.
Kylmä tosiasia on, että on ns. muotimerkkejä, joissa viimeistely on ihan pepusta. Esimerkiksi itse ihmettelin viimeksi kaupassa Andiatan jakkupukua, josta napit lähti irti, kun vetäisin yhtä langanpätkää...
Ja hinta oli silti aika rouhea.
Jos housut oikealla huollolla alkavat lököttää tuolla lailla, valita!
Yleensä laatu on kallista, mutta kääntäen EI voi valitettavasti sanoa, että kallis on laadukasta. Kannattaa aina itse tutkia ompeleita ja kangasta.
mitään merkkikamaa, sorry. Tavallista markettitavaraa. Ostakaa kunnon merkkejä niin johan pelittää. Mä olen todennut, että köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa. Laatu kestää vuositolkulla. Juuri nyt mulla on päällä Gantin villapusero, pari vuotta vanha eikä yhtään pesunukkaa, väri ei ole haalistunut pisaraakaan ja voisi luulla että paita on ostettu eilen. Gantin vaattete kestävät. Samoin Benettonit. Hilfiger ei kestä yhtä hyvin kuin Gant, mutta kohtuullisen hyvin. Yhtä hyvin kuin Gant kestää esim Sand.
Eipä kestä Benettonin trikoo mitenkään erityisemmin, siitäkin kokemusta.
Sandilta on useampikin vaate ja samalla tavalla nukkaantuu villatakki kuin esim. Espritin, mutta ei sentään parissa päivässä kuten Luhta.
Kylmä tosiasia on, että on ns. muotimerkkejä, joissa viimeistely on ihan pepusta. Esimerkiksi itse ihmettelin viimeksi kaupassa Andiatan jakkupukua, josta napit lähti irti, kun vetäisin yhtä langanpätkää...
Ja hinta oli silti aika rouhea.
Jos housut oikealla huollolla alkavat lököttää tuolla lailla, valita!
Yleensä laatu on kallista, mutta kääntäen EI voi valitettavasti sanoa, että kallis on laadukasta. Kannattaa aina itse tutkia ompeleita ja kangasta.
kuin uusi.
eli minun kokemukseni mukaan ei voi verrata laatua esim. noissa trikoopaidoissa ja sitten ulkovaatteissa tuon merkin kohdalla.
arvasin, että "takapuoli lötköttää" kirvoittaa piikikkäät mammat taas innosta hehkumaan. Takapuoleni ei itsessään suuremmin lötkötä. on melko kiinteä ja pyöreä. Housujen kangas tekee niin. Joskus oli ketju laadukkaista vaatteista. Siellä suositeltiin kyseistä merkkiä. Eihän se kamalan kallis ole, mutta minulle riittävän arvokas.
ap
eli minun kokemukseni mukaan ei voi verrata laatua esim. noissa trikoopaidoissa ja sitten ulkovaatteissa tuon merkin kohdalla.
Luhta onkin alkujaan ulkoiluvaatevalmistaja.
Ostin Gantin pyyhkeen ja laitoin 60 asteen pesuun ja kuivuriin, kuten kaikki pyyhkeeni. Gantin pyyhe meni pilalle. Menin ostopaikkaan keskustelemaan pesuohjeista ja minua kohdeltiin kuin spitaalista tai rikollista. Olin kuulemma tehnyt väärin laittaessani pyyhkeen kuivuriin, vaikka niin pesuohjeessa neuvottiin. Sain rahat takaisin sellaisin saatesanoin, etten koskaan enää elämässäni osta mitään Gantin tuotteita. Käytän myös jokaisen tilaisuuden jakaessani tätä sanomaa. Alkeelliset markkinointioppaatkin muistuttavat, että paha kello kauas kuuluu.
arvasin, että "takapuoli lötköttää" kirvoittaa piikikkäät mammat taas innosta hehkumaan. Takapuoleni ei itsessään suuremmin lötkötä. on melko kiinteä ja pyöreä. Housujen kangas tekee niin. Joskus oli ketju laadukkaista vaatteista. Siellä suositeltiin kyseistä merkkiä. Eihän se kamalan kallis ole, mutta minulle riittävän arvokas. ap
Kaikki housut jotka sisältävät elastaania venyvät käytössä. Pitää ostaa lähes liian pieninä, jotta muokkautuvat sopiviksi. Oli merkki sitten kallis tai halpa. Kun housut pesee, niin menevät taas hetkeksi kasaan, mutta venyvät taas.
tuo mikään laatumerkki olekaan.