Mistä löytäisi miehen, joka haluaisi
harrastaa seksiä joka päivä?
Itsellä mies, joka antaa vain kerran viikossa. Haluaisin vaikka joka päivä. Olen kateellinen niille, jotka tällä palstalla kertovat harrastavansa seksiä monta kertaa päivässä! Mistä sellaisen miehen löytää?
Ap haluaa sellaisen!!
Kommentit (20)
että ne, jotka väittävät harrastavansa seksiä monta kertaa päivässä eivät oikeasti harrasta seksiä juuri koskaan. He vain pönkittävät itsetuntoaan.
minäkin luulisin. Miehet voivat kyllä haluta monta kertaa päivässä, mutta silloin yleensä ne naiset pihtaavat.
Baarista löytää varmasti halukkaita miehiä!
lainata omaani. Ärsyttää kun se roikkuu koko ajan kimpussa. En piruuttanikaan anna sille!
lainata omaani. Ärsyttää kun se roikkuu koko ajan kimpussa. En piruuttanikaan anna sille!
:D
Mulla mies jolle passaisi toi joka päivä sekstaaminen, mulle riittää taas kerran viikossa.
Mutta tää mies ei sit osaa esileikkiä, eli ei pussaa eikä paijaile... Siksi mä en jaksakaan sitä pelkkää jynkytystä joka perkeleen päivä.
Mulla mies jolle passaisi toi joka päivä sekstaaminen, mulle riittää taas kerran viikossa.
Mutta tää mies ei sit osaa esileikkiä, eli ei pussaa eikä paijaile... Siksi mä en jaksakaan sitä pelkkää jynkytystä joka perkeleen päivä.
hyvältä! vaihtaisin mielelläni omaan "2krt/kk seksiä riittää"- mieheeni!
harrastaa seksiä joka päivä?
Itsellä mies, joka antaa vain kerran viikossa. Haluaisin vaikka joka päivä. Olen kateellinen niille, jotka tällä palstalla kertovat harrastavansa seksiä monta kertaa päivässä! Mistä sellaisen miehen löytää?
Ap haluaa sellaisen!!
Mutta en halua erotakaan tästä nykyisestä, kun on elämäni rakkaus. Löysin vasta yli nelikymppisenä hänet. Viime viikolla sain sentään kolme kertaa, mikä oli huima juttu!
että ne, jotka väittävät harrastavansa seksiä monta kertaa päivässä eivät oikeasti harrasta seksiä juuri koskaan. He vain pönkittävät itsetuntoaan.
minäkin luulisin. Miehet voivat kyllä haluta monta kertaa päivässä, mutta silloin yleensä ne naiset pihtaavat.
Baarista löytää varmasti halukkaita miehiä!
se taitaa olla. Siitä puhe mistä puute!
mies puhuu koko ajan seksistä. Kun yritän lähennellä on hänellä aina jotain muuta puuhaa. Puheet ovat siis tekoja suurempia. Viimeksi ollut seksiä 3 viikkoa sitten! hoh, alkaa ottaa päähän tää seksittömyys.
Ala antaa sille joka pv. Veikkaan että jonkin ajan kuluttua miehellekin vähempi riittää...
Mulla mies jolle passaisi toi joka päivä sekstaaminen, mulle riittää taas kerran viikossa. Mutta tää mies ei sit osaa esileikkiä, eli ei pussaa eikä paijaile... Siksi mä en jaksakaan sitä pelkkää jynkytystä joka perkeleen päivä.
mies puhuu koko ajan seksistä. Kun yritän lähennellä on hänellä aina jotain muuta puuhaa. Puheet ovat siis tekoja suurempia. Viimeksi ollut seksiä 3 viikkoa sitten! hoh, alkaa ottaa päähän tää seksittömyys.
tms. ettei mies enää oo kiinnostunut susta?
Tai onko sillä toinen nainen..tai oletko tylsä sängyssä?
mies kyhnää perässä koko ajan niin antakaa sille miehelle lupa olla muiden naisten kanssa niin jo loppuu seksin kysely.
Näin helppoa se on.
Nyt mieheni on kerta viikossa tai kahdesssa tyyppiä.
Välillä olen ihan vakavissani miettinyt että jos hommaisi jonkun hoitamaaan nämä minun seksitarpeeni.
KAikenlaisia treffipalstoja on tullut luettua.
ootko lihonut
tms. ettei mies enää oo kiinnostunut susta?
Tai onko sillä toinen nainen..tai oletko tylsä sängyssä?
se lihominen halukkuuteen liittyy?
Meillä mies ainakin tykkää muutamasta lisäkilosta.
No anyway, Jollei mies anna niin ystäväni teki niin, että ei antanut miehelleen silloin kun miestä halutti. Kuukauden jälkeen mies alkoi jo "anelemaan". Nykyään mies tekeekin aloitteen useaan kertaan viikossa. Pidä siis miestäsi hetki puutteessa niin halut lisääntyvät varmasti kun haluaa jotain mitä ei saa.
ja vaikka ap saisit seksiä niin voisi olla, että et pitäisi miehestä muuten pitemmän päälle.
Kyllä mäkin aina uhoon aina, mutta en sit jaksa ainakaan kolmatta päivää peräkkäin...Ainakaan tuon saman miehen kanssa, jonka kanssa olen ollut 20v...Olen 40v nainen.
ja kun saa niin se tasoittuu ne haluamiset, puolin ja toisin. Kohta vakitat että se mies vaan haluu aina...
ja kun saa niin se tasoittuu ne haluamiset, puolin ja toisin. Kohta vakitat että se mies vaan haluu aina...
en ainkaan valittaisi, että mies haluaa aina. Tällä hetkellä suhteessamme on seksiä vain pari kertaa kuukaudessa. Itse haluaisin joka päivä. Elin aiemmin miehen kanssa, joka halusi seksiä useaan kertaan päivässä joka päivä. Koskaan en valittanut asiasta. Olin onneni kukkuloilla ja tyytyväisempi kuin koskaan ennen (ja jälkeen). Harmi, että erosimme muista syistä.