Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko, että työnsaanti ei joillakin "vain onnistunut"

Vierailija
15.03.2010 |

Työtä löytyy kaikille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se katkara synnytyksessä epäonnistunut?

Vierailija
2/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

YT-neuvotteluissa ja oman alan hommia ei ole paljon tarjolla. Kuitenkin täytyy miettiä mitä hakee ja mihin ryhtyy, sillä työpaikalla on merkitystä myös jatkon kannalta mm. ansiosidonnaisen määrään tulevaisuudessa ja sitä, pääseekö vaikka muutaman vuoden siivoojan hommia tehtyään enää vanhoihin töihin takaisin. Ja kyse ei ole siitä ettenkö arvostaisi siivoojan töitä, vaan se on esimerkkinä tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairas aloitus! Hanki ap elämä!!!!! ;D

Vierailija
4/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se katkara synnytyksessä epäonnistunut?

Tajusiks et tää on läppää?!?!?!? :DDDDDDDDD

Vierailija
5/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille löytyy kyllä työtä, ihan kuten imetyskin onnistuu jos vain on halua.

Vierailija
6/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille löytyy kyllä työtä, ihan kuten imetyskin onnistuu jos vain on halua.

alakautta synnyttäminen!

Vierailija
7/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiukan hankalasti niitä töitä löytyy jos ei edes hae. Mä oon 6 vuotta oottanut kotona että joku tulis sinne mulle sitä unelmatyöpaikkaa tarjoomaan, ei oo vielä näkynyt ketään, mutta ehkä sitä kannattaa oottaa vielä toiset 6 vuotta.

Vierailija
8/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän. En osaa hakea työtä. Mutta toisaalta, kun maatalous-alaa opiskelen, niin mulla on sellainen käsitys että esim. lomittajaksi pääsee melkein kuka vaan, ettei olis hirveästi vaatimuksia...

Mutta sitten, eihän tällaiset (tai ylipäätään minkäänlaiset) työpaikat mistään työkkärin kautta löydy, ja onko monille jotenkin liian "likaista" hommaa - mikä minusta on kyllä jo vähän asenne-ongelma...

Ja yksi asia on vielä se että millaista palkkaa vaatii, kun usein tuntuu siltä että ideana on vaan että pitäis saada mahdollisimman paljon palkkaa mahdollisimman vähällä ja kevyellä työllä.

Vierailija
9/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap! Hanki elämä! Et voi ymmärtää työhausta mitään, kun olet syntynyt kultalusikka suussa ja vanhempasi todennäköisesti maksaa kaiken!

Vierailija
10/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada enemmän rahaa kuin kotonaolemisesta, jos ei saa, en hae töitä enkä töihin mene.

Vierailija
11/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihin yhtä tyhmiin aloituksiin (jokainen voi imettää, ja jokainen voi synnyttää alakautta). Mutta täytyy todeta, että lusikat oli vähissä mun lapsuudessa, ei ollut edes hopeisia. Mutta kahdeksantena lapsena vanhanaikaisella maatilalla sain kyllä hyvän opin, eli opin tekemään työtä.

Vierailija
12/12 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihin yhtä tyhmiin aloituksiin (jokainen voi imettää, ja jokainen voi synnyttää alakautta). Mutta täytyy todeta, että lusikat oli vähissä mun lapsuudessa, ei ollut edes hopeisia. Mutta kahdeksantena lapsena vanhanaikaisella maatilalla sain kyllä hyvän opin, eli opin tekemään työtä.

eikö ap ymmärtänyt, että lusikkaviesti oli vitsi? Sellaisia ne äidit raivoissaan tänne kirjoittelevat! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi