Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen menee aina viikonloppuna pieleen;(

Vierailija
15.03.2010 |

Arki sujuu siis hyvin, syön usein mutta kevyesti, jumppaan ja olo on hyvä. Mutta viikonloppuna kun mies on kotona pitää kokoajan olla ruokaa (aamulla munaa ja pekonia, kunnon lounas, kunnon illallinen ja tähän vielä tukevat välipalat) niin minäkin syön liikaa. Eilen tuli vatsa oikein kipeäksi kun ei varmaan kestänyt kaikkea ruokamäärää mutta tyhmä laittaa sitä ruokaa jos ei voi syödä. Ja vaikka kaikkea ottaisin vaan vähän niin se on silti liikaa. Harmittaa taas!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen miehelle samaa sapuskaa kuin itselleni, pihvejä salaattia yms.

Ainaki minun miehei on niin laiska että syö samaa kuin inä, jos vaihtoehtona on että itse pitää kokata. Ja huom. syön itsekin vain hyvän makuista ruokaa...

Vierailija
2/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön mm. reissussa harvemmin kuin kotona. Jätän välipalat väliin ja pärjään hyvin esim. kahdella tuhdilla ruoalla.

Meillä mies hoitaa omat aamupalansa ja välipalansa ja ainoastaan lämpimiä ruokia pitää kokata. Tosin itse syön aina kaksi lämmintä ruokaa päivässä + välipalat ja laihdun silti! Itse syön enemmän salaattia, kun mies taas syö enemmän sitä muuta ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä olen saanut viikolla pois tulee viikonloppuna takaisin :(. Mulla syy ei ole kyllä miehessä, ihan samaa ruokaa syödään, mutta jotenkin viikonloppuna on kiva tehdä ruokaa "pidemmän kaavan kautta" ja juoda siinä samalla viiniä, käydä saunassa ja ottaa pari saunaolutta, napostella jotain herkkuja kun katsoo telkkaria... Arkena pystyn vastustamaan tätä mutta miksi en viikonloppuna pysty??? Jotenkin sillon annan vaan mennä, ajattelen, että saahan sitä vähän herkutella. Mutta ei nyt koko viikonloppua kai sentään??

Vierailija
4/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen antanut itselleni luvan herkutella viikonloppuisin. Syön hyvin (en liikaa kuitenkaan), ostan karkkia, jätskiä.. Viikolla palaan ruotuun taas. Mulla ainakaan nää viikonloppuherkuttelut ei ole pilannut laihdutusta. Vuoden alusta tippunu - 7 kg:a, minusta ihan sopiva vauhti.

Mutta, viikonloppuisinkin teen jotain liikuntaa, jumppaan, lenkkeilen tai vaan ihan hyötyliikuntaa.

Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa syömään liikaa? Helposti voisit välipalat jättää syömättä ja pekoni ja munat aamulla; YÖK! Kai se mies osaa omat aamupalansa ja välipalansa laittaa?

Itse syön AINA kaksi lämmintä ruokaa. Olen hoikka. Välipaloja en syö enkä harrasta napostelua.