suutelu johti vankilaan Dubaissa! jo on ihme touhua...
Minä olen joskus ajatellut että haluaisin lähteä käymään siellä mutta luulen että nyt boikotoin sitä.
ei siellä varmaan uskalla edes käsikädessäkään kulkea miehen kanssa?
Saako siellä kulkea hihattomasa paidassa?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/03/107…
Kommentit (57)
Enpä kyllä lähtis Afganistaniinkaan lomailemaan.
Lehtijutussa oli "suudellut ja kosketellut" ja lisäksi olivat käyttäneet alkoholia.
Eli rivienvälistä luettuna: känniset britit ovat kuherrelleet, hiplaitteet toisiaan ja imutelleet julkisesti ravintolassa.
EI Dubai voi lakaa kaikkia turisteja syyttämään pikkupusuista tai kädestä pitämisestä. Mutta ei heidän tarvitse hyväksyä sellaista m,enoa kuin tapahtuu jossain meikäläisen yökerhon nurkkapöydässä.
aseta itseäni alttiiksi vankilalle, joten sinne en matkusta.
"Silminnäkijän mukaan brittipariskunta oli suudellut ja käyttäytynyt myös muuten siveettömästi julkisella paikalla viime marraskuussa. Lisäksi heidän kerrotaan olleen tapahtumahetkellä alkoholin vaikutuksen alaisina."
hei halooo!!!!
maailmassa tapahtuu kamalampiakin asioita mitä taivastella.
"Silminnäkijän mukaan brittipariskunta oli suudellut ja käyttäytynyt myös muuten siveettömästi julkisella paikalla viime marraskuussa. Lisäksi heidän kerrotaan olleen tapahtumahetkellä alkoholin vaikutuksen alaisina." hei halooo!!!!
joo-o, enpä lähde minäkään tuollaiseen paikkaan. Kyllä mä haluan ihan rauhassa pussailla miestä kadulla, kulkea hellemekossa ja juoda pari olutta kuumassa helteessä. Onneksi on paikkoja joissa niin voi tehdä.
"Silminnäkijän mukaan brittipariskunta oli suudellut ja käyttäytynyt myös muuten siveettömästi julkisella paikalla viime marraskuussa. Lisäksi heidän kerrotaan olleen tapahtumahetkellä alkoholin vaikutuksen alaisina." hei halooo!!!!
joo-o, enpä lähde minäkään tuollaiseen paikkaan. Kyllä mä haluan ihan rauhassa pussailla miestä kadulla, kulkea hellemekossa ja juoda pari olutta kuumassa helteessä. Onneksi on paikkoja joissa niin voi tehdä.
teetteköhän te ongelman ihan omassa päässä?
Kävin kerran Turkissa ja minua nipisteltiin, tuijotettiin, nimitettiin huoraksi. Enkä millään lailla hakenut kenenkään miehen huomiota vaan tämä tapahtui kadulla kävellessä. Muita naisia ei Istanbulin kaduilla sitten koko viikolla näkynytkään, ties missä olivat kahle jalassa. Päätin että oli eka ja viimeinen kerta muslimimaassa. Päätös on kestänyt jo 15 vuotta. Dubai voisi muuten olla kiva lomakohde, mutta en halua tukea tuollaista kulttuuria. Lennän mieluummin muihin lomakohteisiin, kyllä niitä kivoja löytyy muualtakin.
Kävin kerran Turkissa ja minua nipisteltiin, tuijotettiin, nimitettiin huoraksi. Enkä millään lailla hakenut kenenkään miehen huomiota vaan tämä tapahtui kadulla kävellessä. Muita naisia ei Istanbulin kaduilla sitten koko viikolla näkynytkään, ties missä olivat kahle jalassa. Päätin että oli eka ja viimeinen kerta muslimimaassa. Päätös on kestänyt jo 15 vuotta. Dubai voisi muuten olla kiva lomakohde, mutta en halua tukea tuollaista kulttuuria. Lennän mieluummin muihin lomakohteisiin, kyllä niitä kivoja löytyy muualtakin.
kuin Dubaissakin, eikä koskaan ole kukaan käsiksi käynyt tai moisia huudellut. Ja ihan ilman miestäkin olen siellä liikkunut.
jonka äiti sitten oli ilmoittanut poliisille. Syytetyt sanoivat antaneensa toisilleen poskipusut koska olivat lähdössä eri suuntiin. Eli aivan normaali tervehdys. En kyllä uskaltaisi lähteä Dubaihin.
onneksi on paljon muitakin maita, joissa voi lomailla. Ei niissä mitään menetä, niin ainutlaatuista paikkaa ei ole olemassakaan.
onneksi on paljon muitakin maita, joissa voi lomailla. Ei niissä mitään menetä, niin ainutlaatuista paikkaa ei ole olemassakaan.
niin min pääsen sinne halvemmalla :)
Kenen tahansa kengänpohjasta voi löytyä mitä vain.
jonka äiti sitten oli ilmoittanut poliisille. Syytetyt sanoivat antaneensa toisilleen poskipusut koska olivat lähdössä eri suuntiin. Eli aivan normaali tervehdys. En kyllä uskaltaisi lähteä Dubaihin.
ja englantilaiset tietäen...eihän ne osaa missään käyttäytyä varsinkaan jos vähänkään saavat viinaa.
ei yhtänä mitään valittamista.. ainoa ongelma noissa maissa on ne turistit itse.
ja englantilaiset tietäen...eihän ne osaa missään käyttäytyä varsinkaan jos vähänkään saavat viinaa.
Et ole tainnut paljon ns. nähdä maailmaa... Englantilaiset käyttäytyvät loistavasti, ainakin jos suomalaisiin verrataan ;-) Sitä paitsi kukaan ei ole edes väittänyt että pari olisi suudellut toisiaan suulle, kyseessä oli korkeintaan vähän venynyt poskipusu.
Minä olen itseasiassa asunut Englannissa vuoden, käynyt siellä monta kertaa, veljeni asuu siellä edelleenkin. Myös arabimaissa olen matkustellut paljon.
Mikä oikeus sinulla taikka kaltaisillasi on mennä määräileen miten muiden tulee suhtautua kännisiin örvellyksiin?
Minä olen itseasiassa asunut Englannissa vuoden, käynyt siellä monta kertaa, veljeni asuu siellä edelleenkin. Myös arabimaissa olen matkustellut paljon.
Mikä oikeus sinulla taikka kaltaisillasi on mennä määräileen miten muiden tulee suhtautua kännisiin örvellyksiin?
Ei muuta kuin kielletään alkoholi ja poskipusut Suomestakin ja vot, johan on täälläkin asiat hyvin! P.S. Tarviiko sitä pyöriä kaikkein köyhimpien ja surkeimpien englantilaisten seurassa, valitsisit seurasi vähän paremmin niin näkisit ettei ne kaikki englantilaiset mitään örveltäjiä ole. Dubaissa vaan ei tarvitse edes örveltää, että saa poliisit kimppuunsa.
ja ihan kesävaatteissa olen kulkenut ja miestä kädestä pitänyt. Todella kiva lomakohde. Oma kaveri on siellä sairaanhoitajana ja tykkää.