Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoidat hampaitasi?

Vierailija
14.03.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa päivässä ja lankaan iltaisin. Käyn kerran vuodessa hammastarkastuksessa ja hammaskiven poistossa. Ksylitolipurkkaa en jaksa jauhaa, kun se pierettää. Ni.

Vierailija
2/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkiä jauhan enemmän ja vähemmän päivän aikana.

Ikää 31v, reikiä nolla.

Tarkastus kahden vuoden välein koska purukalusto niin hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvis vasta nyt (ja olen 30!) että lankaaminen on yhtä tärkeää kuin pesu. Nyt aivan ällöttää ajatella etten ole aiemmin käyttänyt hammaslankaa kuin etuhampaisiin. Mut hammaslääkärilasku oli sen verran ikävä maksaa, että nyt siis lankaan kaikki hammasvälit kerran tai kahdesti päivässä, harjaan kahdesti päivässä ja syön ksylitolia aterioiden jälkeen enkä napostele aterioiden välillä. Aivan järkyttävää kun hampaat ennen raskautta oli hyvässä kunnossa ja raskauden jälkeen niistä löytyi monta reikää ja reiänalkua.:(

Vierailija
4/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaat. Hammaslääkärillä olen käynyt viimeksi n. 4v sitten. Paikkoja irronnut 3kpl. Pari ji melkein vuosi sitten.

Vierailija
5/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä sokeria ja kartan kaikkea makeaa. Käyn kerran vuodessa hammaslääkärillä.

Vierailija
6/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vain iltaisin. Syön paljon makeaa. Harvoin käytän hammaslankaa.

Hammaslääkärissä käyn, jos jotain ongelmaa tuntuu olevan, eli ehkä 2 vuoden välein. Hammaskiveä ei mulle onneksi kerry eikä ientulehduksia. Reikiä kyllä, halkeamia paikkoihin ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi