Mukavasti lämmittää kun sillat palaa takana, suosittelen.
Uusi elämä aloitettu, entinen jätetty taakse ja sillat poltettu takana kaikkeen sellaiseen, josta on ollut pelkkää vaivaa, eikä mitään hyötyä tai iloa.
Mukavasti selkää lämmittää.
Kommentit (5)
ei jäänyt omia lapsia... Lähipiirissä yks aloitti uuden elämän muuttamalla huitsin nevadaan ja hylkäämällä myös lapsensa. Mut onnellinen kuulemma on ja se uus elämä ihan upeeta...!
ja se TEKI HYVÄÄ!!! Ja mitään lapsia tm. ei kai kukaan normaali ihminen pysty hylkäämään...?!?
Itse esim. laitoin välit poikki ystävään, joka oli kyllä ihan mukava, mutta vei PALJON energiaa ongelmineen (jotka siis olivat pitkälti itse aiheutettuja jne. esim. miessuhteissa jne.) ja kun itse olisin joskus apua tarvinnut niin sitä en saanut.
Tuon "siltojen polttamisen" jälkeen olo oikein keveni, ei enää toisen murheita, ei enää yksipuolista tukemista, vaan HYVIÄ ja tasapainoisia yhstävyysuhteita joissa tasapuolisesti tuetaan toista ja stempataan kun sitä tarvitsee jne.
Ihan fyysisesti olo parani, ymmärsin miten paljon aikaani olin käyttänyt ihmiseen, joka ei koskaan osoittanut vastavuoroisuutta :(
uhovaihe lämmittää aikansa, sitten alan aina miettiä, olisinko voinut toimia toisin. Siltoja polttamalla syntyy myös vihamiehiä...
on pelkkää ilmaa ja niiden yli voi kaupungilla vaikka kävellä.
Onnea! Rohkea ja hieno päätös.