Laulopa Marcon pojat huonosti!
Kommentit (12)
minkä ikäisiä olivat?
vuotiaita (vai oli 9)
ton ikäisten lasten laulua, mut mitä ne kuorosodassa tekee???
ja tosi hennot vai vaimeat äänet vielä.... Olisi varmaan löytynyt saman ikäisiä tai pienempiäkin jotka olisivat laulaneet nuotilleen ja vähän ponnekkaammin.
kun näytti etteivät nauti tilanteesta yhtään? Oliko vaan isän kuningasidea, että näinhän ne poijjaat saa suuren yleisön eteen..
Onko ihan pakko kaikkia haukkua? Mun mielestä ihan mielettömän rohkeita poikia,kun uskalsivat noin ison yleisön edessä esiintyä! Taitais tulla mammoilla pupu pöksyyn vastaavassa tilanteessa ja ehkä ihan pikkasen myös ääni pettää...
Olivat myös mielettömän söpöjä, eikä pitkä tukka tyttöä tee... :)
laulu oli vähän niin ja näin, mutta toisaalta ne oli lapsia, ei voi ollakaan täydellisiä- eikä tarvikaan.
No eivät ne nyt mitenkään erityisen huonosti ikäisikseen vetäneet. Voisi myös hieman miettiä, onko fiksua arvostella alle 10-vuotiaita lapsia julkisesti. Pojat varmaan itsekin lukevat näitä parin vuoden kuluttua ja voi tulla aika paha mieli.
Ja mitä siihen tulee, etteivät muka nauttineet, niin voisi aika monella vanhemmallakin mennä pupu pöksyyn tuollaisessa tilanteessa! Varmasti olivat itse halunneet tulla, eihän tuollaiseen nyt mitenkään voi pakottaa lasta, ei onnistuisi. Oli poikien ensimmäinen suuri esiintyminen ja siihen nähden meni hienosti ja todella suloisia olivat!
Olivat myös mielettömän söpöjä, eikä pitkä tukka tyttöä tee... :)
että ketä noi tytöt on. Ja oli hyvin hämmästynyt kun sanoin että ne on poikia.
Hienosti meni ekaksi esiintymiseksi!
ja pojat näyttivät silloinkin aivan tytöiltä :-/ Mun mielestä toi poikien mukanaolo oli härskiä ääntenkalastelua enkä tykännyt ideasta ollenkaan.
minkä ikäisiä olivat?