Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausaikasi yökötykset?

Vierailija
14.03.2010 |

Mulla tupakan ja kahvin haju teki huonoa. Mutta laatta lensi aina hampaitten pesun yhteydessä. Joskus riitti, että näki hammasharjan tai vaikka tahnan jäämiä toisen harjassa tai altaassa. Yök, vieläkin muistan tunteen...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakokaasun haju, banaanien haju ja appiukon haju.

Vierailija
2/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yökötti mausteet,tupakka, jogurtti ja toisten ihmisten haju. En ole koskaan ennen elämäni aikana tajunnut, että kaikilla ihmisillä on ominaishaju, mut raskausaikana haistoin sen ihan selvästi. Bussissa istuminen oli ihan hirveää, kun ihmiset siinä ympärilllä haisivat niin voimakkaasti...ihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juusto ja kalatiski piti kiertää kaupassa kaukaa.

Kalan haju yleisestikin oksetti,enkä voinut koko raskausaikana syödä kalaa ollenkaan (normaalisti tykkään) mitään kirpeää ei voinut edes ajatella

Mieli teki kaikkea rasvaista, pizzaa hamppareita ym.

Tokassa raskaudessa ei hajut niinkään ällöttänyt, mutta kaikki rasvainen närästi eikä oikeastaan muutenkaan houkuttanut. Mieli teki kaikkea raikasta ja kirpeää. Omenaa en voinut syödä, siitä tuli ihan järkyttävän paha olo.

Vierailija
4/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla ja aamupesujen yhteydessä potilaiden hengityksen haju sai voimaan pahoin.

Ja ihan koko raskauden ajan rasvanen ruoka sai voimaan pahoin.

Vierailija
5/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

_todella_ vastenmieliseltä alkuraskaudessa tuntui kylmäsavulohi. Kaupassa käydessä lohet piti kiertää kaukaa, kun jo se värikin tuntui hyppäävän silmille. Toinen vastenmieliseltä tuntuva oli raejuusto.

Loppuraskaudessa nuo inhotukset oli jääneet taakse ja aloin jopa himoita sellaisia juttuja, joista en koskaan muulloin ole edes pitänyt, kuten banaaneja ja kylmiä karjalanpiirakoita.

Vierailija
6/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis sen vessanpuhdistusaineen) haju.

Vierailija
7/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakka, alkoholi, voi, hajuvedet, kaverin vauvan kakka ja puklu :D

Vierailija
8/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi

Vierailija
9/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen en oo kokenu vastaavaa. Lasten vaatteet ällötti, varsinkin vaaleanpunaiset ja likapyykin lajittelu. Ja tietokoneelle meno, pelkkä ajatuskin sai olon tosi huonovointiseksi. Pelkäsin, et nää on pysyvää, mut onneks meni ohi parissa kuukaudessa :D

Vierailija
10/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään haju mutta todella tarkaksi se muuttui koko raskauden ajaksi. Muistan kun eräässä kyläpaikassa vessan käsisaippua haisi aivan taivaalliselle ja päätin heti ostaa sitä omaan kotiin. kun raskaus loppui, huomasin, että se saippua ei haise kerta kaikkiaan millekään.

Mä olen ihmetellytkin, että miksi tuonne lentokentille ei kouluteta raskaana olevia naisia huumeiden haistelijoiksi. Sellaista kausiluontoista työpaikkaa moni tarttisi.

Vierailija
11/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanen liha, kahvi, kaikki rasvaiset ruoat esim. hampparit, piimä, ihmiset js hengitysten haju, hajuvedet, pyykin huuhteluaine, yleensäkin kaikki hajustetut asiat, suklaa... onneksi nyt jo pystyy e.m. asioita jollain tasolla sietämään kun on päästy lähemmäs puolta väliä :)

Vierailija
12/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö sitä vieläkään vaikka ko. lapsi on jo 12v. Tämä on ainoa asia joka on jääny mulla mieleen vaikka oli niitä ällötyksiä varmasti muitakin.

Vierailija
13/13 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jäiset mansikat ja jaffa.