Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä auttaa esiintymis jännitykseen?

Vierailija
14.03.2010 |

Pitäisi pitää luokan edessä tunti ja olen hirveä jännittämään ja muutenkin sekoan sanoissa ja harvoin pystyn puhumaan sujuvasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin tosi tosi monta vuotta samasta vaivasta, kunnes rohkaistuin soittamaan lekurille. Nyt otan aina ennen esiintymisiä yhden tai kaksi tabua, ei jännitä, kädet ei tärise, eikä naama ole kirkuvan punanen!

Eli reseptilääke on kyseessä.

Vierailija
2/5 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on, mitä ihmiset sinusta ajattelevat?

Mäkin olen jännittänyt mutta viime aikoina ollut niin vittuuntunut ihmisiin, ettei vois vähempää kiinnostaa mitä ne ajattelee. Tuntuu tietyllä tavalla aika vapauttavalta. Suosittelen siis "vittuuntumista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistele asiasi hyvin, tiedä mitä olet kertomassa, niin voit keskittyä siihen asiaan etkä itseesi. Luokan edessä jos olet, niin tarkkaile oppilaitasi, älä itseäsi.

Minäkin jännitin ja opettaja minusta kuitenkin tuli.

Vierailija
4/5 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin esiintymistaidon kurssia, joilla voi hyvinkin nopeasti tajuta, ettei esiintyminen olekaan kamalaa. Lisäksi jännitystä oppii käyttämään hyväkseen.

Terv. Esiintymistaidon opettaja

Vierailija
5/5 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä muistaa. Huolellinen valmistautuminen on a ja o, tiedä mistä puhut. Jos tuijotus häiritsee sinua, voit myös katsoa hivenen yleisön yläpuolelle, ei kattoon, vaan päiden yli, niin että katsojat kuitenkin kuvittelevat että katsot heitä. Huumori auttaa aina. Jos onnistut saamaan muut nauramaan jollakin harkitulla kommentilla, niin saatat itsekin alkaa nauttia tilanteesta. Trust me!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän