Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:olisiko sinusta ok jos miehesi joisi sixpackin olutta joka lauantai?

Vierailija
13.03.2010 |

Minusta ei ole ok ja mieheni joka näin nykyään tekee ei kantaani käsitä, hyväksyisin vaikka pari saunakaljaa silloin tällöin tai sen sixpacinkin satunnaisesti mutta joka lauantaisena tapana se vaivaa ja inhottaa minua. Mitenkäs muut kokisivat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä edes siitä.

Vierailija
2/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa lauantaina yleensä sen sixpackin. Joskus saattaa kyllä olla niin ettei ota kuin pari :) Mutta miksi vaivaisi? Ei tuo viikolla juo ollenkaan. Lauantaina saa sitten rentoutua kun lapset ovat nukkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään häiritsee viikolla kaljan kiskonta. Aina kun mahdollista muutama-6 kaljaa. Ja tottakai viikonloppunakin. Pitäisi alkaa laskemaan paljon tuota menee, mutta arvioisin että noin korillinen viikossa?

Vierailija
4/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei kovin humallu ja jos toinen pysyy kotona ja haluaa rentoutua mikä ettei. Itse en juo olutta mutta voin lauantaina ottaa yhden lasin punaviiniä.

Vierailija
5/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia olisi jos juominen olisi pe-la tapahtuvaa toimintaa, ja joskus jopa arkena. Suomessa tupataan olemaan vähän liian herkkiä alkoholin suhteen, joskus jo kahta viinilasillista kauhistellaan.. Tuo kuitenkin on kohtuukäyttöä, joten kannattaa aikuisen miehen tehdä niin kuin haluaa tai vaihtaa mies johonkin raivoraittiiseen tapaukseen.

Vierailija
6/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juuri tunnu missään, olettaen, että nauttimiseen menee tunteja

Vierailija
7/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käytös ei muutu kovin helposti alkoholin vuoksi, ja silloin kun muuttuu (jos on aivan tuhannen kännissä), muuttuu vieläkin iloisemmaksi. Tietenkään en haluaisi että settä se olisi aina ihan naamat, mutta sikspäkki lauantai-iltana olisi ihan ok.

Vierailija
8/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti se juo sekä lauantaina että sunnuntaina joka viikonloppu. Välillä tyytyy pariin kaljaan ja toisinaan edes se sixpac ei riitä, niin ja sen varjolla se ne juo ku telkkarista tulee jalkapalloa.

Vierailija
9/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole haitannut.

Vierailija
10/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kyllä itsekin 2-6 olutta.

Tosin juon ne yleensä aikavälillä 16-23 eli edes hiprakassa en juuri koskaan ole.

Vierailija
11/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikkoisena tapana taas haittaisi.

Vierailija
12/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta sekä 6päkki litkijästä, että nykyisestä, joka litkii ehkä kerran vuodessa pari kaljaa. Ja ehdottomasti ällöttävintä oli se kaljan hajuinen ja litratolkulla litkityn liemen turvottama äijä. Tyyli oli: pitää rentoutua työn jälkeen. kas, kun nykyinen mieheni osaa rentoutua ilman kaljaa. Ja mikä säästö rahassakin, niilläkin rahoilla voi tehdä vaiks mitä kivaa. en sylje lasiin, mutta olen tullut tarkemmaksi omasta hyvin voinnistani, eli en tahallani aiheuta itselleni tuhoa.

Vierailija
13/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksy, että kotiimme tuodaan edes ykkösolutta. En hyväksy, että mieheni käyttää alkoholia. Pikkujouluissa hän saattaa juoda siiderin tai pari, ja tietää minun paheksuvan myös sitä.

Vierailija
14/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran hitaasti juo.

Vierailija
15/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, mitä kaikkea muuta sä paheksut?

kiroilua, huonoa käytöstä

Vierailija
16/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat, eli satunnaisesti menisi tai saunakaljoja pari. Ei joka viikko sixpackia.

Me ostetaan miehen kanssa yleensä yhdet tai korkeintaan kahdet pullot viikonlopuksi. Mulle jotain sidukkaa ja miehelle jotain olutta. Tai sitten yhteiseksi pullo punkkua.

Vierailija
17/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni puolestaan häiriintyisi kummasti jos tuntisin henkilön 16.

Vierailija
18/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo joka pe ja la tuon 6-8 olutta. Itekin juon viiniä noin pullollisen pe ja la. Kukin tavallaan.

Vierailija
19/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Jos lauantai-illat voi olla kahden kesken kotona kun lapset nukkuu, niin viimesenä minä meidän väliin mitään kaljatölkkejä haluaisin!

En ensinnäkään ymmärrä, miksei ihmiset keksi parempaa keinoa rentoutua kuin ystävämme alkoholi!

Vierailija
20/24 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni joi tuolla tavalla ja enemmänkin enkä voinut sietää sitä, en yleensäkään ymmärrä sitä jos alkoholin juominen on säännöllinen tapa, ja jos juomisen tarkoituksena on humaltuminen. Jos sattuu pitämään oluen mausta ja juo siksi riittäisi varmasti se yksi tai kaksi pulloa.

Itse tykkään juoda joskus saunoessa siiderin (käyn saunassa pari kertaa vuodessa kun ei ole omaa saunaa) ja miesystävän kanssa illastaessa on mukavaa juoda viinilasillinen tai jotain juhlistaessa vaikka lasi kuohuviiniä. Huolestuisin jos joko minun tai miesystäväni olisi saatava alkoholia säännöllisesti, tai jos määrä olisi tota luokkaa että pitää juoda 6 pulloa yhdeltä istumalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä