Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä Ikean Leksvik-pinnasängystä. Auttakaa! :)

Vierailija
13.03.2010 |

Hei!

Onko kellään Leksvik-pinnasänky ns. sivuvaununa eli oman sängyn vieressä ilman toista laitaa? Sängyssä on tarra, jonka mukaan toista laitaa ei saisi irroittaa, jos sängyn pohja on ylemmällä tasolla. Oon käsittänyt että valmistajat eivät saa enää suositella tällaista systeemiä, vaikka olisikin toimiva ja käytännössä "turvallinen". Eli onko kellään tällä tapaa sänky käytössä ja miltä vaikuttaa? Onko tukeva ja toimiva ratkaisu?

Toinen kysymys: sängyssä näyttää olevan sekä vaneri- että sälepohja. Voiko vaneripohjan irroittaa eli käyttää sänkyä pelkällä sälepohjalla?

Olisin todella kiitollinen vastauksista! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä on lähinnä se, että se lisälaitahan on tosi matala ja jos lapsi tippuu sängystä, sattuu varmasti. Mutta jos sänkyä käyttää ns. sivuvaununa, niin tät' riskiähän ei ole. Eli mun mielestä voi käyttää.

Sängyn sälepohja on mielestäni niin ohut, että sinuna köyttäisin ohjeiden mukaan molempia, sekä vanerista että säleistä.

Vierailija
2/2 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin ihan samaa. Olisin vaan halunnut tietää onko kukaan käyttänyt sänkyä näin...eli onko? :)

ap

syynä on lähinnä se, että se lisälaitahan on tosi matala ja jos lapsi tippuu sängystä, sattuu varmasti. Mutta jos sänkyä käyttää ns. sivuvaununa, niin tät' riskiähän ei ole. Eli mun mielestä voi käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi