Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jehovat vainoavat minua ja perhettäni!

Vierailija
13.03.2010 |

Voisiko johokin tehdä ilmoituksen tai jotain että loppuisi toi niiden ravaaminen tossa oven takana. Eilen olivat tulleet ihan sisälle asti kun emme olleet mieheni kanssa kotona siis vain meidän ala-aste ikäiset lapset olivat täällä! Ja lapsiraukkoja olivat yrittäneet aivopestä yli puolen tunnin ajan! Käyvät siis vähintään kerran viikossa oven takana.

Helvetti että ottaa pannuun!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensikerralla esim. hätäkeskukseen.

Vierailija
2/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajien seurakuntaan yleensä löytyy luettelosta jokin numero tai kenelle tahansa heistä tai sano seuraavalla kerralla kun tulevat ettei kotiinne enää tarvitse tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jättäkää meidät rauhaan, tai otamme yhteyttä poliisiin!" Luulis menevän jakeluun.

Vierailija
4/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mene heillä kaaliin. Nyt kuusi kertaa käyneet helmikuun alusta laskettuna. Tiesin että tämä talo oli jotenkin kirottu kun niin edullisesti saatiin. Naapurustossa vain jehova-pariskuntia, ei lapsia. Ja se niiden valtakunnansali kivenheiton päässä.

Vierailija
5/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ovella et ai mä en tiennytkään voin liittyä jehoviin kun mulla on tapana nussia kaikkia sekä miehiä että naisia kun olen hirveessä kännissä, olen ammatiltani strippari ja strippaan vain rap-musan tahdissa. Lapseni pelaavat joka päivä pleikkarilla sotapelejä. Ja mieheni on itse piru :)

Vierailija
6/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ku meidät olisi saarrettu ja että nyt ne yrittää saada meidät karkotettua kun ei ryhdytty jehoviks. Oon jo jonkun aikaa niitä sietäny mut nyt kilahdin kun lapsia kiusaavat. Ei lapset osaa sanoa että "EI KIITOS, HEI HEI"

Vierailija
7/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ovella et ai mä en tiennytkään voin liittyä jehoviin kun mulla on tapana nussia kaikkia sekä miehiä että naisia kun olen hirveessä kännissä, olen ammatiltani strippari ja strippaan vain rap-musan tahdissa. Lapseni pelaavat joka päivä pleikkarilla sotapelejä. Ja mieheni on itse piru :)

että "me palvomme saatanaa! Se olisi viiltelyrituaali juuri alkamassa, haluatteko liittyä seuraamme?"

ei vaan ollu pokkaa :(

Vierailija
8/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehteään, että Kiitos, mutta minä olen kristitty ja uskon kolmiyhteiseen Jumalaan enkä aio vaihtaa vakaumustani. Ovat ihan hyvässä yhteisymmärryksessä lähteneet saman tien pois. Eivätkä ole tulleet uudelleen.