G: Lapsuutesi haaveammatti?
Kommentit (22)
laulaja tai kampaaja.
Tuli epäonnistunut filosofian tutkija ja nyt on tulossa sosiaalityöntekijä.
Kampaajan hommia teen usein perhepiirissä ja teininä olin levylaulaja, sittemmin indie - pohjalta on tullut musisoitua.
Ja nyt joku tunnistaa mut, jos on tunnistaakseen.
Ei tullut hoitsua, vaan tuli ensin ratsastuksenopettaja ja ratsuttaja ja sen jälkeen KTM ja nyt työskentelen talouspäällikkönä.
ja nyt sitten useiden kiemuroiden kautta olen floristimestari ammatiltani :D
mutta allergiat laittoi haaveelle stopin jo murrosiässä. Sitten halusin kirjastonhoitajaksi.
Toimittaja tuli lopulta monen mutkan kautta.
nyttemmin olen ostoassistentti, enkä tiedä vielä mikä minusta tulee isona...
joko luokanope tai myöhemmin äikänope. Tuli IT-asiantuntija.
Sairaanhoitaja tai kampaaja, mutta kokkihan musta sitten loppujen lopuksi tuli. Tosin edelleen on haaveena ammatin vaihto ja se olis kätilö:) Vai tekeeköhän tää raskaus ton haaveammatin...
Tai sitten lääkäri. Mutta tulikin kotiäiti.
ja rekkakuskiksikin halusin sitten hieman isompana, ala-asteikäisenä.
Nyt olen 30-v rakennusalalla työskentelevä (kävin aikanaan kauppiksen, sitten sain 3 lasta, ala ei enää kiinnostanut, kävin raksapuolen ammattikoulussa ja nyt toista vuotta töissä, tykkään!)
Ja lääket. lisenseaatiksi valmistuin 25-vuotiaana. Sen jälkeen erikoislääkäriks ja hiljakkoin väittelin tohtoriks. Mitähän sitä sit seuraavaks keksis...
aina sanoin että minusta tulee isona äiti. Ja no tulihan minusta. =)
myöhemmin arkkitehti, lukiossa toimittaja.
Minusta tuli ensin ravintolakassa, sittemin toimistorotta. Nyt olen ollut 8v toimistotyössä ja huomannut, että tämähän on juuri sitä mitä olen aina halunnut tehdä. Pikkutyttönä leimasin papereita ja nyt saan siitä jopa palkkaa...
Haaveena oli myös ehdottomasti tulla äidiksi, sekin toteutui; neljä lasta.
av-palstan ylläpitäjä, niin saisin sensuroitua kaikki idiootit ja tekisin tämän palstan edes siedettäväksi..
Minusta tuli julkisen sektorin virkailija toimistoon. Lääkäriksi en jaksanut yrittää enkä kuvataiteilijaksikaan enää aikuistuessani. Meni usko omiin kykyihin.
murroiässä tosi huonoksi :( Minusta tuli DI. Ei siis kovin naiselliset ammatit - ja olen siis nainen :)