Ystäväni hirveä tyyliongelma!!
Hänellä on litteä lattapylly, aika ikävä. Shoppaillessamme yhdessä hän sovitti farmarihousuja, jotka hänen mielestään saivat hänen pyllynsä näyttämään pallomaiselta. Hän hylkäsi housut, kerrankin kun olisi näyttänyt paremmalta.
Pitäisikö minun rohjeta kertomaan hänen virheellisestä vartalostaan ja vääristä luuloistaan vai annanko asian olla ja nautin siitä, että itse näytän paljon hyvemmältä hänen rinnallaan?
Kommentit (10)
vaatteensa ja pysyttele hiljaa. Mitäpä se muille kuuluu jos nainen haluaa esitellä lattapersettään.
tyttöjen välisestä ystävyydestä...
Mutta jos ootte yhdessä shoppaamassa, niin miksi ihmeessä et sano, kun joku vaate näyttää sun mielestä hyvältä. Sanot, että noi farkut istuu sulle hyvin. Et tietenkään sano, että noi farkut saa sun kamalan perseen näyttämään huomattavasti paremmalta, vaan että noi farkut näyttää sun päällä hyvältä.
Sitähän yhdessä shoppailu on, että toiselta saadaan mielipiteitä. Sitten kuitenkin jokainen tietenkin tekee itse omat vaatevalintansa.
kenenkään päällä. Nauran itseni kipeäksi..:D :D
älä ihmessä kerro mielipidettäsi kaverille..en usko sen olevan oikea.
Palautetta kuuluu antaa kehumalla, ei moittimalla. Siis ei: sulla on kaamea lattaperse, vaan: näytät tosi hyvältä noissa housuissa, ota ne! Niinkin voi sanoa, että: mun mielestä sulle sopii... Eikä niin että: mun mielestä sulle ei yhtään käy...
Tosi ystävä auttaa toista pukeutumaan paremmin, mutta tekee sen haukkumatta.
Miten kukaan otti tämän tosissaan? ap
HALUIS TOMMOSTA YSTÄVÄÄ!