Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiellän lastani kaveeraamasta lapsen kanssa, jonka äiti on siivousneurootikko.

Vierailija
12.03.2010 |

Koska jos lapseni kyläilee tämän siivousneurootikon kotona, hän luulee että kaikilla pitäisi olla matonhapsutkin viivasuorassa ja alkaisi vaatia supersiisteyttä myös minulta.

Ei onnistu, meillä on sotkuinen boheemikoti ja sillä siisti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Etkö sitten hyväksy kuin boheemikoteja? Minä olen aika boheemi luonteeltani, mieheni ei ja mahdumme jopa saman katon alle :)

Ei tee lapsille lainkaan vahinkoa nähdä erilaisia koteja ja ihmisluonteita. Eikä niistä herääviä keskusteluja ole suinkaan pahasta käydä.

Vierailija
2/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lapsesi keksii vaatia?

Minun tekisi mieli kieltää sellaisten kavereiden meille tulo, jotka piereskelevät ja silti vanhemmat eivät käytä heitä esim laktoosiintoleranssikokeissa, sellaiset reikähampaat joiden vanhemmat eivät ole huolehtineet hampaiden pesusta ja sellaiset, joilla haisee vaatteetkin ja ovat muutenkin likaisissa vaatteissa meillä sisällä. Huolehtikaa niille lapsillenne sisähame- tai housut mukaan, jos koulun jälkeen ovat tulossa meille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ryvetäänkö noh, liassa, niin siinäkin on iso ero.

Että eletäänkö boohemisti vai eikö vain jakseta siivota.

Vierailija
4/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helvetisti tavaraa levällään, eikä niitä kukaan jaksa kerätä lattioilta ja pinnoilta kun menis päivä. Ja siksi en jaksa siivota.

Vierailija
5/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin hyvän ystäväni luona kesällä, leikittiin sisällä. Mulla oli sandaalit, joihin meni hiekkaa ja kiviä kesän mittaan ja jotka likasi aina sukan pohjat. Sitten kerran tämän ystävän kotona tämä äiti tuli siihen kauhistelemaan kovalla äänellä, että ai KAUHEE, miten sulla voi olla noin KAUHEAN LIKAISET sukanpohjat?! EIhän ne valkoiset olleet muttei ihan mustatkaan. Olin vähän vaivautunut silloin noin viiden, kuuden vanhana.

Vierailija
6/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei kerää jälkiään enkä jaksa koko ajan nipottaa.

Vierailija
7/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaverinsa, että ihanaa ette ole tuollainen.

Kundi on nyt 15vee.

Siivousneurootikot ovat sairaita samalla tapaa kuin muutkin neurootikot. (Liikaa viinaa, liikaa urheilua, liikaa seksiä - tarkoitan siis sairaalloista). Siivousneurootikoilla on pää sekaisin, ihan hyvä, ettet annakaan kaveerata.

Vierailija
8/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kai on sitten kielletty käymästä, koska en ole siivousneurootikko...

Vierailija
9/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsesi kyläillä meillä ihan rauhassa. Asuin lapsena ahtaassa sikolätissä alkoholistivanhempien kanssa ja olin jo tuolloin kateellinen kavereille, joilla oli siistit kodit. Nyt aikuisena siivoan ja puunaan kotiani niin paljon kuin ikinä haluan ja nautin tästä puhtaudesta!

Vierailija
10/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti kirkui vessassa ja kutsui sitten koko perheen vessanpytyn ympärille katsomaan vetämätöntä vessaa. Siinä sitten kaikki tuijotimme pönttöä samalla kuunnellen saarnaa siitä kuinka pönttö tätyy AINA vetää. Kukaan ei syyttänyt minua, mutta kaikki tuijottivat kuitenkin.

Tunnustinkin sitten pyyhkineeni nenää vessapaperiin ja jättäneeni sitten vetämättä.

Muistan sen tilanteen tunnelman ikuisesti.

Vierailija
11/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota en uskalla päästää sisälle. Meillä on ihan normaali koti, leluja joskus lattioilla, muttei mikään läävä. Silti pelkään, että tän lapsen sukat voi likaantua meillä jossain, enkä tiedä miten kotona suhtauduttaisiin.

Lapsen äiti kun ei osaa puhua mistään muusta kuin siivoamisesta ja siivouskasvatuksesta. Ja mattoja piiskataan pihalla useita kertoja viikossa.

Vierailija
12/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIKKA meillä oli aina siistiä ja oma äitini oli myös "siivoushullu" niin kuitenkin meno oli vielä normaalia.

Muistan miten AHDISTAVAA oli käydä kaverilla, jonka koti oli aina tiptop ja esim. lastenhuoneet (3kpl) kiilsivät puhtautta. Esim. leikkikaluja ei saanut olla näkyvissä, sai leikkiä ja sitten kaikki putsattiin pois piiloon.

Lastenhuoneet muistittivat lähinnän vankilakoppia, ei siististi pedatut sängyt, ei mitään ylimääräistä näkyvillä (esim. ei koulukirjoja/penaalia pöydällä vaan repussa/laatikossa) julisteita sai olla vain max kaksi (yksi ovessa ja toinen yhdellä seinällä)

Minusta on eri asia SIISTI koti jossa ei ole pöyä ja roskia pitkin poikin vert. koti jossa ei saa mitään elämisin jälkiä näkyä, vaan KAIKKI on omilla paikoillaan AINA!:(

Vierailija
13/13 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silläkin uhalla että joku tunnistaa. Meillä on kummipojan vierailut vähentyneet kun en jaksa sitä että joka hemmetin kerta kummipojan äiti soittaa ja valittaa millon mistäkin tahrasta pojan vaatteessa. Siis tyyliin haalari kurainen.. tai sisäpaidassa tarran jälkiä messunimilapun jäljiltä. Ja kun ne vaatteet ei heillä ole mitenkään uusia ja kalliita, vaan käyttäjä on perheensä kuopus ja käyttää isoveljien vanhoja.

En ymmärrä en !

siisteys voi olla sairautta!

Ps. Itse olen ikionnellinen jos joku kummi/mummi haluaa ottaa lapsiani hoitoon, enkä yksinkertaisesti KEHTAISI soittaa moisia puheluita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän