Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytäisin itselleni hoitolapsen? Olen äitiyslomalla

Vierailija
12.03.2010 |

Ja voisin käyttää hyväkseni tämän ajan kun olen kotona. Onko kukaan löytänyt mistään netistä hoitajaa tarvitsevia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsiä sieltä lähistöltä eli leikkipuistosta ja muista paikoista, missä äidit ja lapset käyvät.

Vierailija
2/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolivuotias on kipeästi hoitoa vailla. Ihan muutama tunti viikossa, kun olen luennoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kannattais harkita...

Vierailija
4/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitusta jonnekin kaupan tai kerhon seinään tms. Jos satunnaisesti hoidat, niin ei kai verottajaa kiinnosta. Jotenkin kyllä ajattelen, että nauttisit vauvastasi rauhassa :) Ja jos vauva on vaikka tississä kiinni, niin ei kaikki halua lapsiaan hoitoon sellaiseen paikkaan, kun sulla on hommaa omassakin lapsessasi.

Vierailija
5/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päin olet? Itse kaipaan Helsingissä lapselle hoitajaa :) 1,5v, aamupäiviksi leikkikaveria.

Vierailija
6/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva alkaa olemaan jo sen verran vanha, että ei olla toisissamme kiinni koko ajan.

En tosiaan mitään veroja ajatellut vaan ihan satunnaisesti jos joku tarvitsee hoitajaa. Varmasti on ihmisiä joilla ei ole yhtäkään hoitajaa lähimaillakaan.

ap

Vierailija
7/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä voi löytää hoitajaa tarvitsevia perheitä.

Vierailija
8/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydät varmaan jonkun apua tarvitsevan. Tai laita itse sinne ilnmoitus jossa tarjoat hoitoa.

Me löydettiin sitä kautta ihana satunnaishoitaja. Kiitokset hänelle vielä näinä jälkikäteen!

Hän auttoi arkeamme ja tästä avusta maksoimme osan kotihoidontuesta mielellämme! Toiv löydät hoitolapsen, avun tarvitsijoita on varmasti1