Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa tehdä töitä (kotona), koska taapero on hoidossa

Vierailija
12.03.2010 |

Ihan vauva se on vielä, vasta 1v4kk. Pakko kuitenkin viedä hoitoon, koska varaa ei ole muuhun. Asumme ulkomailla, täällä ei mitään tukia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei ole tässä olennaista; vaan se eroaako kotona tehtävä työ jotenkin työpaikalla tehtävästä työstä (en sinnekään ota lasta mukaan).

Vierailija
22/26 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä kyllä ihan työnantaja edellyttää tiettyä työaikaa etäpäivinäkin. Poikkeustapauksissa voidaan joustaa, mutta esim. asiakaspalavereita (telco/netmeet) ei hoidella siinä sivussa lapsia hoitaen, ellei ole joku akuutti sairastapaus tms. Tämä on ihan firmassa sovittu juttu.

siinä mulla konsultti, my ass. Suollatpa tajunnanvirtaa! Kuka sinun "konsulttipalvelujasi" muka ostaa? 9 tunnin päivän saa kasaan helposti niin, että tekee aamusta pätkän, illasta pätkän ja päiväunilla pätkän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mulla konsultti, my ass. Suollatpa tajunnanvirtaa! Kuka sinun "konsulttipalvelujasi" muka ostaa? 9 tunnin päivän saa kasaan helposti niin, että tekee aamusta pätkän, illasta pätkän ja päiväunilla pätkän.

Mä teen riskienhallinta-analyysiä lähinnä bio tech yrityksille (opportunity/risk assessment). 99% mun asiakkaista on keski-Euroopassa ja kun aloitan homman niin siihen on oikeasti keskityttävä eikä sitä missään lounaankeittohommien välissä tehdä.Emme myöskään asu Suomessa missä ihmiset tekevät ilmeisen vähän kotoa hommia.

Vierailija
24/26 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vanhemmat voi hoitaa lapsen kotona, en tajua miksi yksivuotias pannaan hoitoon.

Tee aamulla töitä ennen kuin isä lähtee ja illalla kun tulee takaisin.

Kyllä vanhempien pitää vähän venyä lapsen takia!

Vierailija
25/26 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työt pitää tehdä klo 7-17 välisenä aikana. En tiedä ap:sta mutta meidän firmassa näin.

Vierailija
26/26 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos elämäntilanne on pikkuisenkin erilainen kuin muilla. Täältä saa jatkuvasti lukea mm. ettei paljon työmatkoja tekevät saa hankkia lapsia. Ollenkaan.