En osaa tehdä töitä (kotona), koska taapero on hoidossa
Ihan vauva se on vielä, vasta 1v4kk. Pakko kuitenkin viedä hoitoon, koska varaa ei ole muuhun. Asumme ulkomailla, täällä ei mitään tukia.
Kommentit (26)
mutta meillä kyllä ihan työnantaja edellyttää tiettyä työaikaa etäpäivinäkin. Poikkeustapauksissa voidaan joustaa, mutta esim. asiakaspalavereita (telco/netmeet) ei hoidella siinä sivussa lapsia hoitaen, ellei ole joku akuutti sairastapaus tms. Tämä on ihan firmassa sovittu juttu.
siinä mulla konsultti, my ass. Suollatpa tajunnanvirtaa! Kuka sinun "konsulttipalvelujasi" muka ostaa? 9 tunnin päivän saa kasaan helposti niin, että tekee aamusta pätkän, illasta pätkän ja päiväunilla pätkän.
siinä mulla konsultti, my ass. Suollatpa tajunnanvirtaa! Kuka sinun "konsulttipalvelujasi" muka ostaa? 9 tunnin päivän saa kasaan helposti niin, että tekee aamusta pätkän, illasta pätkän ja päiväunilla pätkän.
Mä teen riskienhallinta-analyysiä lähinnä bio tech yrityksille (opportunity/risk assessment). 99% mun asiakkaista on keski-Euroopassa ja kun aloitan homman niin siihen on oikeasti keskityttävä eikä sitä missään lounaankeittohommien välissä tehdä.Emme myöskään asu Suomessa missä ihmiset tekevät ilmeisen vähän kotoa hommia.
että jos vanhemmat voi hoitaa lapsen kotona, en tajua miksi yksivuotias pannaan hoitoon.
Tee aamulla töitä ennen kuin isä lähtee ja illalla kun tulee takaisin.
Kyllä vanhempien pitää vähän venyä lapsen takia!
mutta työt pitää tehdä klo 7-17 välisenä aikana. En tiedä ap:sta mutta meidän firmassa näin.
jos elämäntilanne on pikkuisenkin erilainen kuin muilla. Täältä saa jatkuvasti lukea mm. ettei paljon työmatkoja tekevät saa hankkia lapsia. Ollenkaan.
mutta se ei ole tässä olennaista; vaan se eroaako kotona tehtävä työ jotenkin työpaikalla tehtävästä työstä (en sinnekään ota lasta mukaan).