Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joiden miehet juotuaan kännit...

Vierailija
12.03.2010 |

...kuseksii yöllä pitkin lattioita?

Meillä näin :( Joka kerta kun mies lähtee baariin kavereiden kanssa ja juo viinapaukkuja, tulee yöllä kotiin ihan sekaisin ja on joskus aamuyön tunteina kuseskellut joko olohuoneen matolle tai nurkkaan. Nukkuu siis aina sohvalla, koska minä nukun muksun kanssa makuuhuoneessa eikä sinne ole tulemista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi.

Muistan meidän luokkaretkeltä yhden kaverin, joka kuseksi joka kerta sänkyyn. Eli seisoi sängyn vierellä ja lorotteli sinne patjalle.

Vierailija
2/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä katselisi tuollaista jos se oikein on toistuvaa. Mies vaihtoon tai kuseksikoon ainakin hotelliin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistilta kuulostaa jos pitää noin kännit vetää :(

Vierailija
4/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että juo noin pari kertaa viikossa kotosalla, ja pelkästään olutta. Silloin ei ole tuota ongelmaa. Baarissa käy noin kerran kahdessa kuukaudessa. Onkohan tuo merkki että sillä piiputtaa kohta aivot tai jotain?

Vierailija
5/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi lyhyeen se suhde.. Mun nurkkiin ei kuseksita.

Vierailija
6/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että juo noin pari kertaa viikossa kotosalla, ja pelkästään olutta. Silloin ei ole tuota ongelmaa. Baarissa käy noin kerran kahdessa kuukaudessa. Onkohan tuo merkki että sillä piiputtaa kohta aivot tai jotain?

Vierailija
7/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tuon itse tajuavan, ettei se viina hänelle sovi.

Vierailija
8/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että pikkasen menee överiksi, juu. Jos oma tekis näin, niin en kyllä taitais kestää

Vierailija
9/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mies siivoo itse, mutta desifioin paikat heti kun mies lähtee jonnekin. On mun mielestä aika huono siivoomaan ;) Sen mielestä pelkkä kostutetulla rätillä pyyhkiminen riittää.

Vierailija
10/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä mieheltäsi millaisena ihmisenä hän sinua pitäisi jos sinä pissisit olkkarin matolle tai nurkkiin?

Kysy, voitko mainita asiasta esim. miehesi vanhemmille ja perheelle. Aikuinen yleensä tekee sellaisia asioita jotka kestävät päivänvalon ja sukulaisille & tuttaville puhumisen.

Vierailija
11/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy myös mieheltäsi minkälaisen esimerkin hän haluaa antaa lapsellenne. Että on ok juoda niin paljon, että pissii kotona nurkkiin. Että sitä ei tarvitse hävetä tai nolostella vaan on ihan normaalikäytäntö.

Vierailija
12/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita että on juoppo!!!

Toiset miehet vaan kuseksii kännissä. Ikävä riesa.

Vierailija
13/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskotko oikeasti selityksen "enhän mä muuten mutta kaverit tarjos..."

Mutta vastauksena kysymykseen, niin ei kuseksi nurkkiin minun mieheni.

Tiedän kyllä pari tapausta jotka niin tekee, tai siis nuoruudessa kaveripiiriin kuului sellaisia jotka liikaa juotuaan ei löytäneet vessaan. Näistä toinen tosin yleensä kusi housuunsa...

Vierailija
14/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita että on juoppo!!! Toiset miehet vaan kuseksii kännissä. Ikävä riesa.

Sen vielä ymmärrän, että joku lemmikki tai pikkulapsi pissii vahingossa sisälle. En ymmärrä, että aikuinen mies ei hanskaa viinanjuontiaan, että pystyisi hanskaamaan sellaisen perustoimituksen kuten virtsaamisen.

Meiltä lähtisi tuollainen mies koulutukseen. Terveen, normaalin ihmisen pitää pystyä tekemään tarpeensa siihen tarkoitettuun paikkaan oli kännissä tai selvänä.

Mitä kaikkea te ihmiset hyväksytte?

Vierailija
15/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lattialle pöntön ympärille.Kova riirta,siitä kun sanon,alkaa haukkumaan nimittelee tosi loukkaavilla nimillä.On saanu monta kertaa siivota jälkensä,ei kuseksi muuten,kuin juovuksissa.

Vierailija
16/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinas olla pikkanen järkytys ku yks kerta joi ittesä aika jurriin,sit yöllä heräsin siihen ku sänky oli ihan märkä ja ukko oli kussu allesa.Vähän mä raivosin sille,ja hän vaan oli et voivoi...

Sama tapahtui toisenkin kerran ku joi ittensä tosi huonoon kuntoon.Sen jälkeen tein selväksi ettei viinaa yhtään,ja kaljaaki enintään 6.Mä en ala elään aikusen kans joka kuseksii sänkyyn,joten joko lopettaa yltiöpäisen juopottelun tai häippäseen jonku muun luo kuseksiin.

Nyt on ollu reilun vuoden juomatta niin huonoon kuntoon itteesä

Vierailija
17/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joskus meille kännissä tulleena alkoi vanhemmiltani kyselemään tiukkaan sävyyn,että koskas vieraat lähtevät kotiinsa,hän kun hakuaisi jo mennä nukkumaan!Eikä millään uskonut,että ei ollut kotonaan.Muistan äitini usein soittaneen naapurin rouvalle,että miehesi tallessa,mutta laitetaan nyt "kotiinsa" nukkumaan.