Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tule juhliin. Ärsyttää, suututtaa.....

Vierailija
12.03.2010 |

Saimme kutsun (siis minä ja mieheni) erääseen juhlaan/illallisille (minun suvun). Sellaiseen ei pääse kun kerran elämässään.

Oletin automaattisesti, että menemme molemmat mutta eilen mies kysyi, että miten sinne pukaudutaan ja kun vastasin että tummaan pukuun, hän ilmoitti että ei aio lähteä...... Siis täh.... jäin haavi auki loukkaantuneena. Kysyin syytä, niin vastaus oli ettei aio lähteä kun ei tunne koko "juhlakalua" ja on tyylin nähnyt kaksi kertaa. Tämä ei pidä paikkansa....on jopa jutellut ihmisen kanssa. Sanoi vielä, että "minulla taitaa sinä päivänä iskeä vakava sairaskohtaus".

Nyt saan taas jälleen mennä yksin...aika noloa.

Helvettei, että mua vihastuttaa ja loukkaa tuollainen saatanan urpokäytösä. Huomenna piti mennä anopin ja appiukon kanssa keilaamaan ja sitten syömään heille..... taitaa meikäläisellä olla huomenna shoppailupäivä juuri silloin. Menkäät rauhassa vaikka minne, minä en vaivaudu mukaan. Taitaa iskeä lorvikatarri juuri silloin....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vierastaa tällaisia virallisia pukujuhlia ja yrittää luistaa niistä.

Onko juhlissa oltava kauan vai voisitteko käydä lyhyemmällä kaavalla?

Itse olen kertonut, että loukkaa kun ei pidä minun sukua yhtä lailla tärkeänä kuin omaansa. Kyllähän minäkin osallistun hänen sukunsa juhliin. Ei minua ole ainoastaan toiseen sukuun liitetty, vaan myös hänet! Sen verran voi puolisoaan ja hänen sukuaan kunnioittaa, että edes yrittää.

Vierailija
2/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuntee olevansa ulkopuolinen eikä osaa keskustella. Ihan kuin minä olisin kotonani hänen sukunsa kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mies ei lähtisi minnekään, jos saan lähtemään, kiukuttelee ja mököttää! Mutta tilanne on vuosien mittaan parantunut.

Vierailija
4/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään nauti heidän suvun juhlissa...vaikka niitä ei kyllä hirveesti edes ole.

Tässä nyt kyseessä aika hienostunut juhla, jota minäkin jännitän mutta korektia on mennä sinne.

Sanoin, että ei siellä tarvitse koko yötä olla... vaoidaan käyttää verukkeena sitä, että lapsenvahti on päästettävä kotiin. Sanoin, että käydään syömässä ja kiitetään ja poistutaan kotiin. Menis max ehkä 3 tuntia juhlissa. Mutta kun ei niin ei....

Aina tää sama homma ja aina saan pettyä.

Olen monta kertaa yrittänyt kysellä, että mikä siinä on niin vaikeeta/pelottavaa/jännittävää ettei voi tulla, mutta en ole saanut vastausta. Vetoaa vaan ettei tykkää käyttää pukua...joo en minäkään viihdy juhlahepeneissä mutta kärsin sen muutaman tunnin kuitenkin.

ap

Vierailija
5/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla on huono itsetunto.

Vierailija
6/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti oltava se puku?

Jos suorat housut ja kauluspaita kelpaisi juhliin että miehelle?

Vierailija
7/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että hänen välistävetonsa harmittaa sinua kovasti.

- ymmärrät, että mies tuntee olonsa aika ulkopuoliseksi, mutta ei kyseinen sukulainen sinullekaan ole maailman tutuin ja läheisin eli aivan samalla lailla sinä hiukan joudut pinnistelemään siinä. Mutta se kannattaa, koska tilaisuus on arvokas ja harvinainen ja sukuun on tapana pitää yhteyttä.

- kukapa tietää, vaikka sieltä löytyisi mielenkiintoinenkin tuttavuus. Ei siis ole mikään must puhua vain suvun asioista, voi aivan hyvin jutella itseä kiinnostavista asioista. Tuskinpa miehesi nyrpistelee satunnaisille tuttavuuksillekaan, joten miksi ihmiset olisivat automaattisesti pösilöitä vain siksi, että ovat sukua sinulle.

- sinulle on kurjaa ja noloa mennä ilman puolisoa. Sukusi saattaa hyvinkin tulkita miehen poissaolon loukkaavaksi mielenilmaisuksi.

- kysy, pelkääkö miehesi, ettei osaa käyttäytyä riittävän hienosti juhlassa (sanoit, että kieltäytyminen ilmoitettiin vasta, kun miehesi kuuli, että se on pukujuhla)?

Ja jos ei mies oikene, sano suoraan, että tämä on sinulle tärkeä asia ja jos mies aikoo ottaa tuon linjan, ettei viitsi nähdä pätkän vertaa vaivaa sinun vuoksesi, sinäkin kieltäydyt jatkossa osallistumasta hänen sukunsa juhliin. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan