Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä:lapset omissa huoneissaan, aikuiset omissaan

Vierailija
12.03.2010 |

eivät ole mitään traumoja saaneet siitä. En kyllä tykkäisi jos 3 isoa pojan koltiaista änkeäisi viereeni joka yö, eivätkä sitä yritäkään(paitsi pienenä tietysti, nyt nuorin jo 5v) Kyllä päivällä annetaan huomiota ja hellyyttä. Yöt on nukkumista varten ja aikuisilla seksiä varten!

Makkarin ovi lukkoon!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole mitään traumoja saaneet siitä. En kyllä tykkäisi jos 3 isoa pojan koltiaista änkeäisi viereeni joka yö, eivätkä sitä yritäkään(paitsi pienenä tietysti, nyt nuorin jo 5v) Kyllä päivällä annetaan huomiota ja hellyyttä. Yöt on nukkumista varten ja aikuisilla seksiä varten!

Makkarin ovi lukkoon!

Jos jo vauvojen yöheräilyt hoidetaan ramppaamalla ympäri taloa ja seksi hoidetaan keskellä yötä niin ei ihme että vanhempia väsyttää. Kyllä sopiva aika seksille löytyy päivisinkin, ja nauttiikin enemmän kun on virkeä.

Ei mikään muukaan nisäkäs aja jälkeläisiään pois pesästä kun on aika käydä nukkumaan.

Vierailija
22/29 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisia tyytyväisiä ja tasapainoisia! ;O

kannattaa varoa, ettei vaan lapsi tunne yöllä oloaan liian turvalliseksi, kun siitä tulee kaikenlaisia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset on välillä saaneet nukkua meidän vieressa. Nuorempi nukkui aina mun vieressä silloin kun isä ei ollut kotona. Se oli oikein tapa. Käytiin vuokraa joku lastenleffa ja ostettiin hyvää syömistä. Naposteltiin ja katsottiin leffa, käytiin pesemässä hampaat ja mentiin nukkumaan.

Kerran isä sitten lähti reissuun ja mä sanoin lapselle että isä lähti saat tulla mun viereen yöksi. Eikä se halunnutkaan!!

Nyyh..

Nauttikaan niistä lapsista kun ne on vielä pieniä. Mulla ei enää ole niin pientä joka nukkuisi meidän välissä edes välillä :(

Mutta näinhän se menee, lapset kasvaa, äiti ja isä siinä sivussa myös.

Vierailija
24/29 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkäs teet kun on naimisissa eikä ylimääräisiä huoneita ole.

Vierailija
25/29 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seksi jää lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija
26/29 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seksi jää lapsen syntymän jälkeen.

Ei oo ihme että eroja tulee jos niin on!

Meillä saa lapset tulla joskus väliin nukkumaan. Yleensä tykkäävät nukkua omassa sängyssä, mutta välillä on tulevat viereen ja se on ihan ok!

Vierailija
27/29 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tulevat meidän sänkyyn ja mikä voisi olla sen ihanampaa :) Minusta 8 v ei tosiaankaan ole vielä mikään iso ja mitä pahaa siinä on jos kaipaa läheisyyttä.

Meilläkin siis 3 poikaa, ja usein ovat kaikki aamulla meidän sängyssä. Meillä ainoa sääntö on se, että jokainen käy nukkumaan omaan sänkyynsä, mutta yöllä saa aina tulla, jos pelottaa tms.

Ei munkaan vanhemmat varmaan tiedä, miten isot traumat mulla on siitä, etten saanut nukkua niiden vieressä, kun pelkäsin yöllä. Luulevat varmaan, että hyvältä tuntui, kun näin aikuisena olen menestyvä ja aina ollut reipas.

Omiani en raaski altistaa turhille peloille, joten saavat musta aina turvaa kun haluavat, yöllä tai päivällä.

Vierailija
28/29 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

estäisi vanhempia harrastamasta seksiä. Olette kyllä aika rajoittuneita jos näin on.

Vierailija
29/29 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki meilläkin saa viereen tulla jos pelottaa, on sairas tai joskus ihan muuten vain, ei kuitenkaan joka yö, se ei olis kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän