Suhde esimieheen
Hei, onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta ja miten se on päättynyt? Olen onnellisesti naimisissa ja meillä on kolme lasta. Olen ollut aina uskollinen enkä itse asiassa edes ole katsellut muita miehiä ”sillä silmällä”. Syksyllä aloitin uudessa työssä ja pikku hiljaa, lähimmästä kollegastani on tullut oikeasti läheinen. Hän sattuu vain olemaan mies ja sinkku mutta samalla myös esimieheni. Juttelemme paljon ja lähettelemme viestejä, välillä aika törkeitäkin. Olemme keskustelleet asiasta useasti ja kumpikin tulleet siihen tulokseen ettemme oikeasti tekisi mitään tai aloittaisi suhdetta. Tämä on ollut molemmille ainakin näennäisesti harmitonta huvia ja ajatusten vaihtoa .
Nyt mietin, että miten tämä voi jatkua. Pelkään, että poltan näppini jossain vaiheessa sillä jo nyt minusta tuntuu kurjalta kun huomaan että hän viestittelee muiden naisten kanssa (todennäköisesti vain kaveritasolla mutta kumminkin).Tiedän todellakin, että olen naimisissa ja hän saa tehdä aivan mitä huvittaa ja se olen hänelle sanonut. Hän on myös sanonut, että olen hänelle tärkeä mutta molemmat tietävät ettei tästä koskaan tulisi mitään (enkä sitä edes oikeasti haluaisi sillä rakastan miestäni).Ehkä tämä suorasukainenkin flirtti antaa minulle tunteen siitä, että olen muutakin kuin äiti…
Mutta voiko tämä jatkua näin vai ajanko itseni hajalle? Työpaikkani on varsinainen juorupesä ja työkaverit kyllä juoruavat mutta siitä en niinkään välitä sillä sellaista se nyt vain on.