Mikä oikeasti on pieni?
Hei,
Lueskelin eilen miehelleni Me naisista juttua, jossa kaksi naista vastaili kysymyksiin seksielämästään. Molemmat olivat sitä mieltä, että koolla on väliä ja että pieni ei tunnu missään.
Kysyisin nyt naisilta, joilla on paljon kokemusta eri miehistä, millainen on se penis, johon näissä artikkeleissa pienenä viitataan? Omalla miehelläni strategiset mitat ovat 13 cm pituutta ja 11 cm ympärysmittaa. Onko tämä näitä ns. pieniä peniksiä vai ovatko pienet vielä jotakin muuta?
Nautin seksistä mieheni kanssa suunnattomasti, joten en sinänsä ymmärrä, miksi edes kyselen. Joka tapauksessa tästä on nyt ollut puhetta joka paikassa ja haluaisin tietää, mikä todella on se pieni.
Kommentit (8)
Mikäli lukemattomia aiheen tiimoilta tehtyjä tutkimuksia on uskominen, ei ap:n miehen penis suinkaan ole "huomattavasti keskimääräistä pienempi", kuten täällä jo väitettiin vaan päinvastoin hyvinkin keskimääräinen. Muistelen, että keskipituus Euroopassa oli jotakin 13-14 sentin luokkaa.
Asia, jota ihmettelen on se, miksi ihmeessä ap yleensä miettii tällaisia, jos hän kerran seksistä miehensä kanssa niin paljon nauttii?
Itseäni on siunattu melko tarkalleen tuollaisella peniksellä ja ihmettelen kovasti näitä tutkimuksia - ainakin uimahallissa yhdeksällä kymmenestä on isompi kuin minulla. Tällä perusteella epäilenkin niin omani kuin ap:n miehenkin peniksen olevan keskimääräistä pienempi. Mutta hyvinhän tällä pärjää!
ainakin uimahallissa yhdeksällä kymmenestä on isompi kuin minulla. Tällä perusteella epäilenkin niin omani kuin ap:n miehenkin peniksen olevan keskimääräistä pienempi. Mutta hyvinhän tällä pärjää!
KAit hoksasit että kyseessä on KOVAN pippelin mitta...
Löysänä pippeli voi olla ihan mitä sattuu. Joillakin löysaän ja kovan välilnen ero on paljon suurempi kuin toisilla. Lämpötila, rasitus (mulla ainakin on kovan lenkin jälkeen vehje uskomattoman pienessä mytyssä), jne kaikki vaikuttaa tuohon löysän pippelin kokoon.
Vertailua on järkevää tehdä ainoastaan kovilla vehkeillä.
Tässä kysely tutkimus (eli tuskin miehet ovat kysyttäessä ainakaan kauheesti alaspäin arvioineet)
http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/763246?viikonvaih…
Suomessa 13.5 senttiä
ja olet vielä synnyttänyt, sinua ei voi kuin onnitella. Onhan tuo 13/3,5 cm todella pieni. Mutta on niitä pienempiäkin. Keskimääräistä pienempihän tuo ehdottomasti on.
millaisessa tilanteessa olet mitannut miehesi kalun vai onko hän itse kertonut mitat?
Aika outoa jos pienikaluinen on innokas mittailemaan naisen kanssa...
Olen itse mitannut mieheni peniksen eikä tuo koko hänelle tunnu olevan minkäänlainen ongelma. On päinvastoin kovin ylpeä elimestään.
kuin ap:n miehellä. Ihan hyvin tuntuu touhut pelittävän ja me molemmat nautimme seksistä. Kaksi lastakin on näillä vehkeillä saatu aikaan.
Minä en ajattele, että aviomiehelläni olisi pieni penis, mutta hänellä on kyllä pienempi kuin aikaisemmalla kumppanillani. Aikaisempi kumppanini aiheutti yhdynnässä kyllä enemmän kipua kuin nautintoa, enkä esimerkiksi saanut orgasmia yhdynnässä ollenkaan hänen kanssaan. Aviomieheni kanssa orgasmitkin onnistuvat ja hän onkin hellä ja taitava rakastaja.