Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tyhmä, mutta mua ärsyttä kun mies "vitsailee"

Vierailija
11.03.2010 |

hääasioista. Saattaa jutella että "sitten kun me mennään naimisiin niin meidän häissä sitäjatätä" ja on selkeästi tosissaan, mutta kuitenkin vähän huumorimielellä juttelee. Puhuu näitä harva se päivä ja minua ärsyttää, kun EI OLE KOSITTU!

Joojoo, nainenkin voi kosia ja mielelläänhän tuon kanssa menisi naimisiin, mutta hittojako se tuollaisia päästelee kun olla edes puhuttu yhdessä mistään avioliittoaikeista, saati että olisi kosintaa pukannut suusta ulos.

Ihme touhua, eihän tuosta saisi ärsyyntyäkään, mutta ehkä tajuatte mikä tätä tätiä rassaa. :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet noin kovasti naimisiin menossa? ;)

Vierailija
2/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka avaisit keskustelun aiheesta? Ehkä se mies yrittää epätoivoisesti saada sua keskustelemaan aiheesta, että tietäisi haluatko kosintaa vai et? Ja sinä mölli senkun mökötät. Aikuiset parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös tiedä,ettei nää normaalit suomalaiset juntit polvistu kosimaan Hollywood-tyyliin? Tuo voi olla ainoa "kosinta" jonka tuut saamaan,joten kannattas kokeilla vastata jotain noihin miehen jutteluihin ;D

Vastaa liikoja odottamatta,samaan huumorityyliin,et Millos mennään katsoon sormuksia tai Mikä päivä me nyt varataan se kirkko? tmv ;D

Mun mies "kosi" sanomalla Prismaan mennessä: "Tossa on toi kultasepänliike".

Vierailija
4/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös tiedä,ettei nää normaalit suomalaiset juntit polvistu kosimaan Hollywood-tyyliin? Tuo voi olla ainoa "kosinta" jonka tuut saamaan,joten kannattas kokeilla vastata jotain noihin miehen jutteluihin ;D

Vastaa liikoja odottamatta,samaan huumorityyliin,et Millos mennään katsoon sormuksia tai Mikä päivä me nyt varataan se kirkko? tmv ;D

Yksikin kaverini komensi miestään "lavastamaan" uuden, hienomman kosinnan, jota muistella myöhemmin, kun eka oli pelkkä möläys: no mennäänkö (naimisiin)? :DDD

Vierailija
5/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin kaverini komensi miestään "lavastamaan" uuden, hienomman kosinnan, jota muistella myöhemmin, kun eka oli pelkkä möläys: no mennäänkö (naimisiin)? :DDD

Vierailija
6/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mies on selvästi kiinnostunut naimisiinmenosta ja haluaa jutella siitä kanssasi. Tuskin nyt kukaan ihan tuosta vaan "uskaltaa" kosia jos ei häistä ole puhuttu yhdessä.

Vierailija
7/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva se päivä niin kuin itse sanoit! Kohta huumorimieltä tulee lisää, kun huomaa, ettet reagoi mitenkään, sillä epävarmuus lisääntyy ja huumori on puolustaumiskeino!

Päästä mies pinteestä ja sano, että tosiaan, olisikin ihana, jos olisi häät kesällä ja sit jäät odottelemaan sopivaa hetkeä :D

Vierailija
8/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole mennyt vieläkään avomieheni kanssa naimisiin sillä tämä ei ole kosinut kunnolla koskaan. Vitsailee ja suunnittelee kyllä senkin edestä, samoin ihmettelee kun en pidä joka päivä kihlajaissormusta (jonka muuten ITSE ostin). Olen vaan niin pettynyt ettei ukko voi sen vertaa nähdä vaivaa että polvistuisi ja kosisi KUNNOLLA!! Prkle!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
9/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole mennyt vieläkään avomieheni kanssa naimisiin sillä tämä ei ole kosinut kunnolla koskaan. Vitsailee ja suunnittelee kyllä senkin edestä, samoin ihmettelee kun en pidä joka päivä kihlajaissormusta (jonka muuten ITSE ostin). Olen vaan niin pettynyt ettei ukko voi sen vertaa nähdä vaivaa että polvistuisi ja kosisi KUNNOLLA!! Prkle!!!!!!!!!!!!!

Ja ihanko tosissas haluat kuitenkin naimisiin, vaikka olet noin ärsyyntynyt mieheesi? Vaatimuksilla on tapana vain kasvaa, varmaan ihan mahtava yhteiselämä tulossa. :) Huh huh.

Vierailija
10/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tahtoisi naimisiin, on tahtonut viimeiset 4 vuotta. On vaan niin hiton saamaton kaikessa :(. Yhteiselämää on aika monta vuotta takana, joten tiedän jo mitä arki on.

Vierailija
11/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kuulu kirkkoon tai ette usko jumaliin niin miksi menette naimisiin? Sehän on ihan huuhaa rituaali. Ettekait niin lapsellisia ole että se roska menee teihin täydestä?

Vierailija
12/17 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tosiaan haluaa mennä naimisiin kanssasi, kun tuommoisia juttelee. Se humoristinen ote voi olla hänen puoleltaan epävarmuutta siitä, että haluatko sinä hänen kanssaan naimisiin. Tai sitten se on vaan tyypillistä mieshuumoria, mutta kuitenkin se siis selkeästi suunnittelee menevänsä sinun kanssasi joskus naimsiin. Jos se yrittäisi vihjata, että häitä ei sitten tule, ainakaan mielellään, se vitsailisi, että varmaan sitten karkaan just ennen hääpäivää, tai että pitää sitten polttareissa ottaa ilo irti ennen kuin saa pallon jalkaan tms..

Vierailija
13/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kuulu kirkkoon tai ette usko jumaliin niin miksi menette naimisiin? Sehän on ihan huuhaa rituaali. Ettekait niin lapsellisia ole että se roska menee teihin täydestä?

nainen joka on valmis elamaan avoliitossa ilman lakisuojaa. Miehen ei tarvitse jakaa rahojaan ja nainen on niin tyhma etta tekee kaiken ilmaiseksi miehen eteen.

Tietaakseni kristinuskossa, juutalaisuudessa ja islamissa on vain yksi jumala ei monta niinkuin hindulaisuudessa.

Vierailija
14/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jään leskeksi, minä perin mieheni eikä kaikki omaisuus mene miehen sukulaisille.

Tiesitkö muuten että naimisiin ei tarvi mennä kirkossa eikä koko touhuun tarvi sekoittaa uskontoa eikä Jumalia?

Vierailija
16/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä lain suoman turvan vuoksi ja sukulaisten vuoksi,siis nimenomaan sen,että jos mies kuolee niin hänen mua inhoava äitinsä ei tod. jakaisi mulle penniäkään :/

Ja Jumalaa ei tähän nyt sekoitettu,ihan kävimme maistraatissa maanantai iltapäivänä allekirjoittamassa pari lappua ja that's it...

Sukunimeä tmv en vaihtanut,tuskin kukaan edes tietää meidän olevan naimisissa. Emme salaile siis sitä,mutta emme myöskään hehkutelleet ja sormuksia en pidä muutenkaan niin eipä ole niitäkään :)

Vierailija
17/17 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kosi koska he tietävät, että se on ainoa asia, jossa heillä on sanomista koko naimisiin menemisen prosessissa.

Loppu on sitten pelkkää vierestä katsomista ja kohkaamisesta vittuuntumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi