Pliis tehkää hoitajille palvelus ja älkää ostako lapsellenne vettä HYLKIVÄÄ haalaria, jota
ei saa kuivauskaappiin/rumpuun laittaa! Näitä näkyy olevan melkein joka merkillä: Reimalla, Lotta&Lassilla jne. Kastuvat ja sitten niitä ei saa pistää kuivausrumpuun. Veden hylkivyydestä ei ole mitään iloa, koska kurahousut on oltava ihan aina siltä varalta että lapsi vähänkin kastuu: kuivaaminen kun on mahdotonta.
Joten joku puku, joka pitää vettä kunnolla tai sitten sellainen joka ei pidä, mutta jonka saa kuivauskaapittaa, KIITOS!
Kommentit (8)
vettähylkivät puvut eivät ole vielä KOSKAAN kastuneet. Siis pinta voi kastua, mutta ikinä ei ole mennyt läpi, vaikka lätäkössä on istuttu vaikka kuinka. Mutta jos hoitajaa niin paljon häiritsee se pintakosteus (lasta siis ei häiritse), niin saa minun puolestani laittaa kuivauskaappiin. Ei se siellä hajoa.
laita siihen vettähylkivän puvun päälle kurahousut, ja lisäksi kurahanskat ja saappaat kurakelillä. Lapsi ei siinä hiostu, kun yläkroppa "hengittää", ja tärkeimmät paikat pitää vettä. Mutta sen haalarin kosteussuoja kuitenkin suojaa roiskeilta ja pikkusateelta.
Ei kastu haalari, eikä mene "umpikuraiseksi", eikä tartte kuivatella haalaria
töistä ja niitä tec haalareitakin saa kuivauskaapissa kuivattaa kunhan lämmöt on max 40 astetta.
T:lto
Oli mukavaa pukea lapsi läpimärkiin vaatteisiin kun itsekin olin pk ssa töissä. No ku ei niitä saa laittaa kuivuriin. Usein joutu miettimään kenen parasta tässä ajattelen lapsen vai vanhemman? Lapsi joko joutuu menemään märissä vaatteissa ulos tai vanhemmat joutuvat miettimään minkä vaatteen lapselleen ostaa.
laitetaan haalarit hekariin kuivumaan jos ei saa kuivauskaappiin laittaa. Eteistilassa hyvä ilmastointi joka kuivattaa haalarin ulkopinnan kyllä.
Eräässä päiväkodissa ollessani aikanaan sijaisena vakiväki änkes kaikki haalarit kuivauskaappiin ja kerran 5v tytön aikana sanoin, et tää olikin kaapis vaikka ei olis saanut. Johon väkitäti sano, et hys ei tuon tytön kuullen se kertoo vanhemmilleen.
likaisen haalarin kuivausrumpuun? Minä olen myös pph ja laitan kosteat haalarit hengariin kuivumaan ja märät haalarit kuivauskaappiin. Alle laitan lattiarätin , kun hiekaa tippuu kauheasti ja lämpöä 40 astetta. Hyvin ehtii kuivua. Ticketit ja Reimatecit ovat vain kosteita ja ne kuivuu eteisessä.
kuivauskaappiin saatika rumpuun! Huhhuh. Meillä on tytöllä kaksi vedenpitävää haalaria ja yksi halvempi vielä niin jo pitäisi riittää ilman kuivausrumpujakin päivän ajan. Kurahousut on sitten vielä varalta mukana myös.
Sen verran olen noista haalareista maksanut (Rasavil 99e ja ReimaTec 109e ja halpis-Peuhu 30e) että en todella halua että niitä tuhotaan jossain kuivauslaitteissa! Ei kai tällaista tehdä vanhemmilta kysymättä???!